Samsung постави рекорд во производството на телефони, глобалното производство се намалува

- Advertisement -

Вкупно 289 милиони паметни телефони се произведени ширум светот во првите три месеци од 2025 година, што е пад од 3% проценти во споредба со истиот период минатата година. Сепак, еден производител се издвои во оваа општа стагнација, а тоа е Samsung.

Според најновиот извештај од аналитичката компанија TrendForce, јужнокорејскиот технолошки гигант произведе дури 64 милиони уреди во текот на првиот квартал од оваа година. Ова не само што го зазеде првото место на глобалниот пазар, туку постигна и раст од 21% во споредба со истиот период во 2024 година.

- Advertisement -

Уделот на Samsung на глобалниот пазар сега изнесува 22%, што е дополнителна потврда за успешната стратегија на компанијата.

Samsung ги зголеми испораките за да обезбеди доволно залихи за американскиот пазар, а во исто време интензивно се подготвува за лансирање на нови модели од висока класа.

- Advertisement -

Apple се најде на второто место со пазарен удел од 17%. Забележан е пад на производството од дури 40 проценти, делумно поради прекинот на производството на одредени постари модели, но и поради намаленото присуство на кинескиот пазар каде што претходната државна поддршка во форма на субвенции отсуствуваше.

Xiaomi, која ги вклучува брендовите Redmi и Poco, го освои третото место со 14% од пазарот. Иако оваа кинеска компанија, исто така, забележа мал пад на производството од седум проценти, успеа да одржи стабилна позиција благодарение на силната поддршка за домашниот пазар и добрата интеграција на паметните телефони со други уреди во рамките на својот екосистем.

- Advertisement -

TrendForce истакнува дека субвенциите на кинеската влада за стимулирање на потрошувачката значително го ублажија падот на производството кај повеќето локални производители.

Првиот квартал од 2025 година, според тоа, носи мешани резултати. Додека глобалното производство малку се намалува, Samsung се врати на чело на индустријата, додека Apple и повеќето кинески брендови се обидуваат да најдат нов ритам во променливите пазарни услови.

(Klix.ba)

Сподели!
- Advertisement -