Кинеската компанија BYD брзо стана една од најдоминантните сили меѓу производителите на електрични автомобили. Тие нудат широк спектар на модели: од евтини градски автомобили до супер автомобили кои можат да се натпреваруваат со многу попознати и поскапи конкуренти во однос на перформансите. Како и другите кинески производители, клучот за успехот лежи во одличниот сооднос на цена и квалитет, а денешните автомобили произведени во Кина се модерни возила со напредна технологија на која дури и традиционалните западни производители завидуваат.
Иако BYD честопати ги освојуваше насловните страници со модели како Seagull (или Dolphin Surf), чија цена е непобедлива под 10.000 долари на кинескиот пазар, компанијата не заостанува многу кога станува збор за скапи електрични хипер автомобили.
Порано оваа година под својот бренд за спортски автомобили Yangwang го претставија моделот U9, чии четири електрични мотори произведуваат моќност од 1.300 КС. BYD потоа претстави нова верзија на овој автомобил, U9 Track Edition, чии перформанси се навистина импресивни. Имено, неговата моќност е речиси 3000 КС.
И кога на патеката ќе се појави такво чудовиште, рекордите се рушат. Yangwang U9 Track Edition на патеката ATP Automotive Testing Papenburg во Германија достигна брзина од 472,41 км/ч, што претставува рекорд за максимална брзина постигната со електричен автомобил.
U9 Track Edition доаѓа со специјалниот интелигентен систем за контрола на каросеријата DiSus-X на BYD, има погонски склоп со четири мотори со максимална моќност од 744 КС, а при рушењето на рекордот се користени специјални гуми направени за возење на патеката, кои се развиени во соработка со индонезиската компанија Giti Tire.
BYD се пофали дека ова е прв пат кинески бренд да постигне рекорд во оваа област, што не е само голем чекор за кинеската автомобилска индустрија, туку и значајно достигнување за целата индустрија за електрични возила.
Кога зборуваме за рекорди на овој пазар, дефинитивно треба да се спомене Мата Римац и неговата Nevera. Nevera R, ограничена на 40 единици, неодамна постави 24 нови рекорди на пазарот на електрични возила. Меѓу нив, Never R, со максимална брзина од 431,45 км/ч, стана најбрзиот сериски електричен автомобил во светот, а BYD сега ја подигна максималната брзина за повеќе од 40 км/ч, што нè тера да се прашуваме колку сме далеку од моментот кога електричен автомобил ќе ја пробие неверојатната граница од 500 км/ч.
(Car and Driver)