Најпознатите инфлуенсери на Instagram, кои ги следат милиони корисници на социјалната мрежа, заработуваат многу пари од своите објави и активности, а некои наскоро ќе добијат уште една награда. Instagram објави нова награда наречена „Rings“, и како што сугерира името, таа вклучува – прстени.
Наградата е наменета за 25 креатори кои ќе бидат избрани од специјално избрано жири, во кое, меѓу другите, се вклучени извршниот директор на оваа компанија, Адам Мосери, познатиот јутјубер Маркес Браунли и режисерот Спајк Ли, а среќниците ќе добијат вистински златен прстен за својата работа.
Но, тоа не е сè – покрај прстенот, тие ќе добијат и соодветна виртуелна значка или златен прстен, кој ќе можат да го постават до својот профил и приказни, ќе можат да ја променат бојата на позадината на својот профил и да го прилагодат виртуелното копче за лајк, но она што нема да го добијат се – пари.
Instagram претходно ја затвори својата програма за бонуси за креаторите, додека договорите на креаторите со брендовите забавуваат низ целата индустрија. Според една студија, минатата година имало пад од повеќе од 52% во договорите со брендовите.
Ова го поставува прашањето зошто една од најбогатите компании во светот нуди накит и профилни карактеристики наместо директни плаќања. Според Браунли, станува збор за посебната видливост што корисниците ја добиваат со гореспоменатите нови профилни карактеристики. Златните прстени се повеќе симболичен гест отколку некаков вид директна финансиска поддршка за време на предизвикувачки услови за економијата на креаторите.
Браунли не ги номинираше оние со најголем број следбеници, туку инфлуенсери чија работа покажа најголем напор, но и преземање ризик. Тој ја нарече оваа награда поттик за креаторите да ја направат најдобрата можна содржина и се надева дека ќе бидат препознаени за тоа.
Адам Мосери минатата година објави дека размислуваат за промени во надоместоците за креаторите, но во тоа време не даде никакви детали за овие надоместоци и не спомена злато и прстени. Конкурентските компании и платформи како TikTok и YouTube имаат свои програми за споделување на приходите, а во последните четири години, YouTube им исплати повеќе од 100 милијарди долари на креаторите.
(Dnevnik.hr)
(фото: PickPik)