L’Oréal го купува Creed и стекнува лиценци за Gucci, Balenciaga и Bottega Veneta

- Advertisement -

Француските гиганти Kering и L’Oréal објавија стратешко партнерство кое ја менува мапата на светската луксузна козметика. Договорот вклучува купување на легендарната куќа за парфеми Creed, долгорочни лиценци за брендовите Gucci, Balenciaga и Bottega Veneta – и заеднички влез во секторот за велнес и долговечност.

Вредноста на трансакцијата се проценува на 4 милијарди евра, а целта е да се создаде нова глобална сила во сегментот на луксузна убавина.

Компаниите Kering и L’Oréal објавија дека влегуваат во долгорочно стратешко партнерство во областа на луксузна убавина и велнес. Според договорот, L’Oréal го стекнува House of Creed, позната куќа со високо парфимерско наследство, позната по својата исклучителна изработка и употреба на ретки природни состојки.

- Advertisement -

Creed ќе стане дел од портфолиото на L’Oréal Luxe, што, велат тие, ќе овозможи дополнителна глобална експанзија во сегментот на луксузни машки и женски парфеми.

Договорот предвидува 50-годишни ексклузивни лиценци за развој, производство и дистрибуција на парфеми и козметика за Gucci, Bottega Veneta и Balenciaga, по истекот на постојните договори со Coty. Ова му дава на L’Oréal водечка улога во сегментот на луксузна убавина, додека Kering добива можност да се фокусира на развојот на своите модни куќи и креативниот идентитет на брендот.

Вредноста на целиот аранжман, кој вклучува продажба на Creed и издавање лиценци, се проценува на 4 милијарди евра – во готово по завршувањето на трансакцијата, што се очекува во првата половина од 2026 година. L’Oréal, исто така, ќе плаќа авторски права на Kering за користењето на своите брендови.

- Advertisement -

Компаниите, исто така, објавија формирање на заедничко вложување 50/50 кое ќе истражува нови деловни можности на пресекот на луксузот, благосостојбата и долговечноста. Проектот ќе ги спои експертизата за иновации на L’Oréal и длабокото разбирање на Kering за потрошувачите на луксузни производи.

Овој стратешки сојуз претставува одлучувачки чекор за Kering“, рече Лука де Мео, извршен директор на Kering.

„Со партнерство со глобален лидер во убавината, ќе го забрзаме развојот на парфеми и козметика за нашите големи куќи и ќе го отклучиме нивниот долгорочен потенцијал, како што L’Oréal направи со Yves Saint Laurent Beauté.“

- Advertisement -

„Тоа е партнерство кое ги спојува најдобрите од двата света – креативната моќ на луксузот и научната експертиза на убавината“, додаде Николас Хиеронимус, извршен директор на L’Oréal.

„Creed нè позиционира како еден од лидерите на нишниот пазар на парфеми, додека Gucci, Balenciaga и Bottega Veneta нудат исклучителен простор за раст.“


Со овој потег, L’Oréal дополнително го зајакнува својот статус како најголема светска компанија во сегментот на луксузна козметика, додека Kering прави стратешки пресврт – напуштајќи го директното сопствеништво на брендот Creed и фокусирајќи се на модниот бизнис и луксузните производи за искуство

Аналитичарите очекуваат ова партнерство драстично да го промени балансот на моќ во глобалната индустрија за убавина, особено во контекст на растечката побарувачка за нишни парфеми и производи за велнес од висока класа.

Фото – Wikimedia

Сподели!
- Advertisement -