Јапонија нуди бесплатни домашни летови за сите Европејци

- Advertisement -

Соочена со растечкиот проблем со прекумерен туризам во градови како Токио и Кјото, Јапонија започна нова иницијатива за да им помогне на патниците да се упатат кон помалку посетени региони.

Имено, Јапонската национална туристичка организација (JNTO) и All Nippon Airways (ANA) ќе понудат бесплатни домашни летови за патници од Велика Британија и Европа.

- Advertisement -

Програмата трае од 24 ноември до 31 јануари 2026 година и е дел од понудата „Бесплатен билет за застанување и дополнителна цена“. Патниците во економска класа кои резервираат меѓународен билет можат да добијат до два бесплатни домашни летови во рамките на истата резервација, под услов летовите да се резервирани во тој период, иако самите патувања можат да се реализираат по 31 јануари.

Ова значи дека патниците што летаат за Токио ќе можат да го продолжат своето патување до дестинации како што се Хирошима, Аомори или полуостровот Изу без да плаќаат дополнително, што овозможува креирање патни линии со повеќе застанувања без дополнителни трошоци. Сепак, се наплаќаат даноци и такси, а бројот на седишта е ограничен и зависи од достапноста.

- Advertisement -

Резервациите се вршат преку туристички агенции, канцеларии на ANA надвор од Јапонија или директно со авиокомпанијата.

Јапонија руши рекорди по бројот на туристи со 36,9 милиони регистрирани посетители само во 2024 година. Иако повеќето патници сакаат да посетат помалку познати делови од земјата, само 10% од нив всушност стигнуваат до тие региони.

- Advertisement -

Затоа, Јапонија се обидува да ги пренасочи туристите кон помалку преполни дестинации и рамномерно да го распредели туристичкиот прилив. Програмата на ANA вклучува повеќе од 40 домашни центри, што им олеснува на патниците да планираат повеќедневни тури низ земјата.

ANA нагласува дека кампањата има за цел да го намали притисокот врз најпосетуваните атракции, а воедно да го поттикне развојот на локалните заедници, нудејќи им на посетителите поавтентично патничко искуство.

(Bizlife)

(фото: Facebook)

Сподели!
- Advertisement -