Директорот на Рено превидува пораст на цените на автомобилите за 40% до 2030 година

- Advertisement -

Извршните директори на „Рено“ и „Стелантис“ предупредуваат во интервју за францускиот весник „Ле Фигаро“ дека автомобилите не се достапни поради европските регулативи. Тие повикуваат на радикално и брзо поедноставување на европските прописи за да можат повторно да нудат прифатливи и популарни автомобили. Тоа укажува на вишок правила што ги прават автомобилите потешки, посложени и поскапи. Според Џон Елкан од „Стелантис“, Европа е единствениот голем пазар кој сè уште не се опоравил на нивоата пред Ковид-19.

  • Минатата година во Европа беа продадени 15 милиони автомобили, во споредба со 18 милиони во 2019 година, пишува HAK.
  • Помеѓу 2015 и 2030 година, цената на автомобил како „Рено Клио“ ќе се зголеми за 40 проценти, од кои 92,5 проценти се должат на регулативите. Малите градски автомобили речиси исчезнаа како резултат на тоа: нивниот пазарен удел падна од 50 проценти на едвај 5 проценти – вели Лука де Мео, извршен директор на „Рено“.

Мео го осудува фактот дека европските правила се дизајнирани за поголеми, поскапи возила, што ги прави малите автомобили речиси непрофитабилни. Задолжителните технологии како што се системите за помош при движење во лентите или безбедноста на пешаците водат до високи фиксни трошоци, кои се подеднакво важни кај компактни автомобили како и кај поскапи модели.

- Advertisement -

Извршните директори се за поедноставување на европските правила, како што претходно вети претседателката на Комисијата, Урсула фон дер Лајен. До 2030 година се планирани уште сто нови правила, што би ги зголемило цените на автомобилите за четириесет проценти.

Двајцата извршни директори велат дека ЕУ е премногу еднострано посветена на електричните автомобили. Заменувањето на старите, загадувачки автомобили е поважно отколку фокусирањето само на модели со нулта емисија. Според Елкан, други региони, како што се Кина и САД, се стремат кон силни индустриски стратегии, додека Европа е заглавена помеѓу слаби национални буџети и слаба Комисија. Земјите низ целиот свет ја штитат својата автомобилска индустрија, освен во Европа – заклучува Де Мео.

- Advertisement -

Извор – Послобни дневник

Фото – Alexander Migl, CC BY-SA 4.0 https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0, via Wikimedia Commons

Сподели!
- Advertisement -