Купувачите ширум светот во 2023 година потрошиле 171 милијарди долари за апликации

- Advertisement -

Купувачите ширум светот во 2023 година потрошиле 171 милијарди долари за апликации, што е скромни 3% повеќе отколку во 2022 година, покажаа податоците на компанијата data.ai од Сан Франциско.

Бројот на преземања на апликации за минатата година изнесува 257 милијарди, штоне за само 1% повеќе во однос на 2022 година, пренесува порталот TechCrunch. Корисниците најмногу трошеле на мобилни видеоигри, но Tiktok поттикнал раст на потрошувачката и на други типови апликации за 11% на 64 милијарди долари во 2023 година.

- Advertisement -

Потрошувачите минатата година најмногу ја преземале апликацијата Tiktok и на неа трошеле најмногу пари, но најмногу време поминувале на Facebook. Најомилена мобилна видеоигра по бројот на преземања била Subway Surfers, додека корисниците поминале најмногу време играјќи Candy Crush Saga.

(021)

- Advertisement -

(фото: Pxhere)

Сподели!
- Advertisement -