Honda официјално го одбележа производството на својот 500-милионити мотоцикл, со што означи уште една пресвртница во историјата на глобалната мобилност и потврдувајќи го својот статус како едно од најважните имиња во автомобилската и мото индустријата.
Од првиот Dream D-Type модел во 1949 година до денешните напредни електрични возила на две тркала, Honda остана доследна на својата филозофија: да создаде сигурни, достапни и технолошки напредни возила кои ги задоволуваат потребите на различни пазари.
Марката Honda е синоним за доверливост, издржливост и техничка прецизност. Со децении таа ја градеше својата репутација не само преку продажбата, туку и преку спортот, иновациите и постојаната приспособливост, од Super Cub, најпродаваното моторно возило во историјата, до електричните модели од новата генерација.
Денес, со годишно производство од над 20 милиони мотоцикли во 23 земји и региони и дури 37 производствени погони, Honda успешно го балансира локалното производство со светските стандарди. Тој нуди модели за сите потреби: од секојдневни скутери до моќни модели за подолги патувања, вклучувајќи електрични мотоцикли кои го претставуваат следниот чекор во развојот на брендот.
2024 година е прогласена за прва година на глобално проширување на електричните возила на две тркала, благодарение на лансирањето на модели како што се EM1 e: и QC1, кои се веќе достапни на европскиот и на азискиот пазар. Со ова Honda не само што одбележува важни годишнини, туку и храбро ги поставува темелите за одржлива иднина на мобилност.
“Мотоциклите се основата на бизнисот на Honda и ќе останат клучен дел од нашата стратегија. Им благодариме на сите клиенти и партнери кои придонесоа за овој успех. Ќе продолжиме да ја обезбедуваме радоста и слободата на мобилноста ширум светот”, рече Тошихиро Мибе, претседател и извршен директор на Honda Motor Co., Ltd.
Прославата на овој историски успех се одржа на 22 мај 2025 година во фабриката Honda Motorcycle and Scooter India Private Limited (HMSI) во Виталапур, Индија, една од клучните земји за раст и иновации во глобалната мрежа на Honda.
Половина милијарда мотоцикли не се само деловен резултат, тоа е доказ за довербата на милиони луѓе, за силата на брендот кој остана верен на своите вредности и кој денес, исто како и пред 77 години, го движи светот на мобилноста.
(Bizlife)