Во светот има 2,5 милијарди онлајн купувачи

- Advertisement -


Податоците на Statista покажуваат силен раст на приходите од онлајн шопинг во 2024 година, при што се очекува трошењето на потрошувачите за цела година да надмине 4,12 трилиони долари.

Згора на тоа, глобалните приходи од потрошувачките трошења преку Интернет пораснаа за повеќе од половина трилион долари во 2024 година во споредба со трошоците во 2023 година, што е еднакво на годишна стапка на раст од 14,6 отсто.

- Advertisement -

Анализата на Statista покажува дека бројот на луѓе кои купуваат онлајн за стоки за широка потрошувачка надмина 2,5 милијарди, бројка што е зголемена за 200 милиони (+8,5 проценти) во изминатите 12 месеци.

За споредба, GWI известува дека скоро 56 проценти од возрасните кои купуваат онлајн купуваат онлајн секоја недела, што укажува на приближно 1,7 милијарди онлајн купувачи во секој даден седумдневен период.

- Advertisement -

И од тие онлајн купувачи, околу половина велат дека купуваат онлајн за намирници секоја недела, што ги прави меѓу најчестите онлајн купувања.

Податоците на Statista сугерираат дека оваа фреквенција, исто така, има опиплива вредност, при што храната е втора по големина категорија на онлајн купувања на стоки за широка потрошувачка.

- Advertisement -

Навистина, со годишно трошење на интернет од 680 милиони долари во 2024 година, категоријата храна е втора по големина, зад модата, која генерираше повеќе од 770 милиони долари онлајн приход минатата година.

„Направи сам“ и хардвер се на третото место со речиси половина трилион долари во онлајн трошење, додека електрониката е на четвртото место со 465 милиони долари.

И покрај континуираниот раст на платформите за стриминг, физичките медиуми исто така забележале силна продажба во 2024 година, при што Statista објави вкупно 439 милиони долари годишно онлајн купување книги, друштвени игри, винил, ДВД-а и други слични производи.

Но, и покрај овие импресивни бројки, анализата на Statista сугерира дека ширум светот онлајн каналите сочинуваат само 1 долар од секои 6 долари потрошени за стоки за широка потрошувачка.

Податоците на компанијата покажуваат дека е-трговијата сочинувала 17,3 отсто од приходите од стоки за широка потрошувачка во 2024 година, малку пониска од бројката во 2021 година, кога заклучувањето на COVID-19 го редефинирало однесувањето за купување.

Сепак, во релативна смисла, најновиот удел во приходите е речиси 50 проценти над нивото пред пандемијата од 2019 година, кога онлајн каналите сочинуваа само 12 проценти од глобалниот приход од FMCG.

На ниво на земја, онлајн каналите се најсилни во Соединетите Држави, при што податоците на Statista покажуваат дека е-трговијата ќе учествува со повеќе од една третина од вкупните трошоци за FMCG во 2024 година. Сепак, Кина не заостанува со 31,2 отсто од трошоците во категоријата во земјата кои се припишуваат на онлајн каналите.

Е-трговијата сè уште се бори да добие поголем удел во други земји. Shopee е втор на глобално ниво благодарение на особено силните перформанси во Југоисточна Азија и Бразил, додека индискиот Flipkart е трет.

Сепак, особено е интересно да се види дека Temu го зазема четвртото место. Навистина, податоците на data.ai сугерираат дека Temu доживеа двоцифрен раст на активните корисници помеѓу септември и ноември 2024 година.

(Mreza.hr)

Сподели!
- Advertisement -