Студија покажа дека купувачите преферираат понеутрални нијанси. Неутралните бои го олеснуваат продавањето на половни автомобили, што ги прави практичен избор. Модели како Fiat 500 и Renault 5 успеваат да привлечат клиенти со живописни бои.
Речиси 70% од купувачите на петте најголеми европски пазари избираат сива, бела или црна.
Според најновите податоци од Jato Dynamics, сивата е најпопуларната боја со 27,3%, проследена од белата (22%) и црната (18%). Сината ја избрале 12,1% од клиентите, додека црвената привлече само 7,4% од клиентите.
Овој тренд јасно се гледа на примерот со автомобилот Renault Clio. Иако се промовира во маркетинг кампањи во живописна сина боја, клиентите генерално се одлучуваат за традиционални нијанси, водени од практични причини.
Маркетинг кампањите користат смели бои за да привлечат внимание и да создадат емотивна врска со клиентите, додека во реалноста повеќето се одлучуваат за поконзервативни избори. Главната причина е желбата да се зачува вредноста на автомобилот, бидејќи неутралните бои полесно се продаваат како половни. И покрај ова, некои модели како Fiat 500 и новиот Renault 5 успеваат да привлечат купувачи со живи бои како жолта, златна, црвена и сина, далеку над просекот на пазарот.
Кога клиентите ги ставаат емоционалните пред рационалните критериуми како приоритет, производителите имаат можност да понудат експресивни палети на бои и да постават повисоки цени. Интересен е и примерот на Fiat, кој целосно ја отстрани сивата боја од својата понуда.
Фото – Flickr