Тесла ја губи трката со конкуренцијата: Пазарниот удел падна на најниско ниво за осум години

- Advertisement -

Пазарниот удел на Тесла во САД падна на најниско ниво за речиси осум години во август, бидејќи американските купувачи избираа електрични возила од растечкиот спектар на конкуренти, наместо застарените понуди што ги нуди компанијата на извршниот директор Елон Маск, објави Ројтерс.

Падот укажува на закана што ја претставуваат производителите на автомобили кои ги зголемуваат стимулациите за електрични возила во тежок период за автомобилската индустрија. Аналитичарите очекуваат растот на продажбата на електрични возила во Соединетите Држави да трае до септември, а потоа да се намали кога ќе истечат стимулациите, зголемувајќи го финансискиот притисок врз Тесла и другите производители на автомобили.

- Advertisement -

Тесла, која некогаш држеше повеќе од 80% од пазарот на електрични возила во САД, учествуваше со 38% од вкупната продажба на електрични возила во САД во август, првпат падна под границата од 40% од октомври 2017 година, кога го зголеми производството на Модел 3, својот прв масовно произведен автомоби

Додека другите производители на автомобили воведуваат нови електрични модели, Тесла го насочи своето внимание кон изградба на роботакси и хуманоидни роботи, одложувајќи ги и откажувајќи ги плановите за поевтини електрични модели.

- Advertisement -

Голем дел од проценката на Тесла од трилиони долари се потпира на тој сегмент. Во петокот, одборот на директори на компанијата предложи пакет плати за Маск во вредност од една милијарда долари, што, заедно со други оперативни пресвртници, е поврзано со растот на вредноста на Тесла на 8,5 милијарди долари во следната деценија.

Засега, основниот автомобилски бизнис на Тесла останува нејзин главен извор на заработка. Нивниот последен нов модел беше пикапот Cybertruck, претставен во 2023 година. Но, тој не го достигна успехот на неговата седан од средна класа Model 3 или SUV од средна класа Model Y. Тесла го освежи Model Y, некогаш најпродаван автомобил во светот, но промените не ги исполнија очекувањата бидејќи продажбата падна втора година по ред.

„Знам дека се позиционираат како компанија за роботика и вештачка интелигенција. Но, кога сте автомобилска компанија, ако немате нови производи, вашиот удел ќе почне да опаѓа“, изјави Стефани Валдез Стрит, директорка во Cox, за Ројтерс во интервју. Кокс има поцелосни податоци за јули, кога пазарниот удел на Tesla падна на 42% од 48,7% во јуни. Падот беше најостр од март 2021 година, околу времето кога Ford го лансираше своето електрично возило Mustang Mach-E, според анализата на Ројтерс.

- Advertisement -

Десничарската политичка вклученост на Маск и поврзаноста со претседателот Доналд Трамп, исто така, му наштетија на брендот. Маск помогна во водењето на напорите на Трамп да ја намали и преобликува американската влада оваа година, но ја напушти администрацијата во мај и се скара со републиканскиот претседател.


Продажбата на нови електрични возила скокна за повеќе од 24% на месечно ниво, на 128.268 во јули, според податоците на Кокс, поттикната од претстојното истекување на стимулацијата за електрични возила од 7.500 долари и атрактивните понуди. Тесла забележа зголемување на продажбата од 7% на 53.816, иако нејзиниот пазарен удел се намали. Во август, растот на Тесла се забави на 3,1%, додека пазарот се зголеми за 14%.

(Index.hr)

Фото – Wikimedia
Фото –

Сподели!
- Advertisement -