Првиот салон на BYD во Србија е отворен и подготвен да им понуди на посетителите целосно искуство со електрична мобилност. BYD Urban City Store беше претставен на ексклузивно отворање во Нов Белград.
BYD за првпат влезе на српскиот пазар во март годинава пазар. За овие шест месеци се продадени повеќе од 500 електрични и хибридни автомобили. Ова му донесе на BYD пазарен удел од дури 1,5%
Во салонот купувачите ќе можат да ги видат сите модели во живо, да научат за технологијата на BYD и да го персонализираат својот автомобил во зона посветена на спецификите на секој модел.
Посебна предност на салонот е „технолошкиот ѕид“ – платформа што обезбедува информации за самото електрично возење, како и за технологиите на BYD што го издвојуваат овој бренд од сите други електрични автомобили на пазарот. Меѓу нив се револуционерната батерија Blade, e-Platform 3.0 и DM-i технологијата.
Во салонот веднаш ќе бидат претставени BYD ATTO 2, BYD SEALION 7 и plug-in хибридниот SEAL U DM-i, како и BYD SEAL и ATTO 3. Покрај секој модел што ќе биде изложен, посетителите ќе имаат таблет за конфигурација на возилото. Продавачите ќе им помогнат да изберат и да прилагодат опции. Исто така, постои и посебна зона за прилагодување, каде што купувачите и сопствениците можат да ги прилагодат возилата според своите желби и потреби.
BYD Urban City Store е под покровителство на TDV Auto Center, официјалниот дистрибутер на брендот BYD, а веднаш до него е отворена овластена BYD услуга. На овој начин на клиентите ќе им биде обезбедена целосна поддршка.
(Benchmark)
(фото: Datamar News)