Meta ќе прикажува персонализирани реклами базирани на разговорите со Meta AI

- Advertisement -

Во последниве годин Цукерберг го префрли фокусот на својата компанија од метаверзумот кон вештачката интелигенција. Мета воведе дигитален асистент наречен Meta AI, кој го интегрира во своите апликации како што се Facebook, Instagram, WhatsApp и Messenger.

Ако разговарате со некого во рамките на WhatsApp и сакате нешто да ја прашате вештачката интелигенција, нема потреба да ја напуштите апликацијата и да отворите, на пример, ChatGPT, туку можете да го добиете одговорот на вашето прашање директно од WA – само допрете го синиот круг во рамките на апликацијата и напишете што ве интересира.

- Advertisement -

Исто така, покрај тоа што Meta AI е достапна во рамките на апликацијата, можете да разговарате и со асистентот за AI на Цукерберг преку веб и посебна апликација, на ист начин како и со претходно споменатите ChatGPT, Gemini и други четботови базирани на вештачка интелигенција.

Со оглед на тоа што е достапна на сите платформи на Meta, јасно е дека многу луѓе ја користат Meta AI повремено или често, поради што Закерберг неодамна се пофали со повеќе од милијарда месечно активни корисници.

- Advertisement -

Ќе биде интересно да се види дали корисниците ќе продолжат да разговараат со четботот толку многу откако компанијата објави дека во иднина на корисниците ќе им се прикажуваат реклами и друга содржина врз основа на нивните интеракции со дигиталниот асистент на Meta и сродните производи напојувани од нејзината генеративна вештачка интелигенција. Значи, ако го прашате четботот преку WhatsApp да спореди производи за чистење, на пример, можете да очекувате да почнете да гледате реклами за такви уреди.

Корисниците ќе добијат известување за промената следната недела, а таа ќе стапи на сила на 16 декември. Иако можеме да очекуваме некои корисници да го критикуваат потегот на Meta, од компанијата велат дека тоа е само природна прогресија на персонализацијата, што ќе овозможи уште подобри препораки за луѓето, нагласувајќи дека сакаат да бидат супер транспарентни во врска со тоа и навреме да ги предупредат сите за промените што ги очекуваат.

- Advertisement -

Цукерберг се надева дека оваа новина ќе резултира со подобри препораки за реклами, што треба да резултира со зголемување на приходите од рекламирање, а претходно објави дека размислуваат и за воведување претплата за користење на нивниот четбот со вештачка интелигенција. Ова не се единствените нови начини за зголемување на приходите, а Meta размислува и за платени препораки што би биле вметнати во одговорите на прашањата поставени до нивната вештачка интелигенција.

Таквиот раст на приходите од вештачка интелигенција е многу важен бидејќи Meta сега троши големи ресурси за развој на оваа технологија, но и за привлекување на најдобрите таленти во индустријата, на кои, секако, треба да им се платат многу пари. Сепак, како што неодамна коментираше Цукерберг, тој повеќе би сакал да ризикува и да потроши стотици милијарди долари за вештачка интелигенција отколку да доцни со развојот на суперинтелигенцијата. Токму со оваа цел на ум – создавање вештачка интелигенција што е попаметна од луѓето – Meta вработи толку многу нови експерти за вештачка интелигенција бидејќи не сака да заостанува зад конкуренцијата во оваа област.

(CNBC)

Сподели!
- Advertisement -