YouTube официјално го објави воведувањето на напредна функција со вештачка интелигенција која автоматски ја подобрува резолуцијата на видеата. Оваа функција користи вештачка интелигенција за да ја подобри старата содржина, правејќи ја поостра и визуелно подобра, особено за гледање на телевизори и големи екрани.
Процесот започнува со видеа со пониска резолуција, бидејќи YouTube ќе може да ја зголемува резолуцијата од стандардна (SD) на висока дефиниција (HD), а во следната фаза до 4K. Покрај тоа, системот не прави разлика помеѓу нова и стара содржина, па дури и видеата поставени пред неколку години ќе добијат нов изглед. Функцијата не е ограничена само на ТВ верзијата, бидејќи корисниците ќе можат да ја користат на мобилни уреди и во веб-прелистувач.
Креаторите ќе можат да одлучат дали сакаат да овозможат квалитет на „зголемување на резолуцијата со вештачка интелигенција“ на нивниот канал. Од друга страна, корисниците јасно ќе видат етикета дека видеото е верзија со „зголемена резолуција со вештачка интелигенција“, а доколку го претпочитаат оригиналниот изглед, ќе можат лесно да се префрлат на оригиналната резолуција.
Странските медиуми веќе го оценуваат ова како најзначајното визуелно подобрување на YouTube во последните неколку години. Сепак, технологијата сè уште не е совршена бидејќи понекогаш вештачката интелигенција погрешно ги толкува буквите или линиите на екранот, создавајќи искривени форми и визуелни грешки. Google сега е задолжен да ги исправи овие проблеми пред пошироката имплементација.
Покрај подобрувањето на сликата со вештачка интелигенција, YouTube воведе и голем број додатоци за ТВ верзијата: максималната големина на сликичките за видеата е зголемена од 2 MB на 50 MB, почетната страница доби поатрактивен и попривлечен изглед, а пребарувањето е подобрено така што прво ги прикажува резултатите од каналот од кој е иницирано пребарувањето.
Опцијата за интерактивно купување е исто така особено нагласена – корисниците можат да скенираат QR код додека гледаат означени видеа и веднаш да ја отворат страницата на производот на својот телефон, објавува официјалниот блог на YouTube.
(YouTube)
(фото: Needpix)



