- Advertisement -
Компанијата “Сандвин” го претстави истражувањето кое се занимава со односот на мобилните апликации и мрежниот сообраќај остварен преку мобилните уреди.
YouTube е одговорен за поголемиот дел од регистрираниот сообраќај, со учество од 37% во вкупниот регистриран сообраќај. На далечното второ место се наоѓа Facebook со учество од 8,4%, додека на третото место е Snapchat со учество од 8,3%. Instagram има удел од 5,7%, додека на самото сурфање на интернет отпаѓа само 4,6% од уделот.
- Advertisement -
WhatsApp учествува со 3,7%, Facebook Video остварува удел од 2,5% во вкупниот сообраќај, следи Netflix со учество од 2,4% и App Store со учество од 2,1% и Google Play со учество од 1,9%. Категоријата “Други“ остварува учество од 23,4%.
Marketing365.mk
- Advertisement -