Осум тима бараат иновативно маркетиншко решение за МојДДВ#МојаНаграда

- Advertisement -

Осум тимови кои се натпреваруваат во ФинХакатон2 од денеска до недела ќе креираат иноивативна маркетинг стратегија за наградната игра МојДДВ#МојаНаграда.

Целта на #МојаНаграда е преку иновативни решенија да се влијае на граѓаните да земаат фискални сметки и со тоа да се намали сивата економија.

- Advertisement -

Пет месеци е во функција мобилната апликација МојДДВ и таа ги дава резултатите. Наплатата на ДДВ е зголемена, има 180.000 граѓани кои активно скенираат околу 8 милиони фискални сметки месечно, или на дневно ниво 230-250.000 сметки. Со наградната игра одиме чекор понапред, да го зголемиме бројот на корисници, како и на скенираните сметки, рече Ангеловска.

Таа посочи дека Европската комисија ги објавила најдобрите примери на земји кои се избориле со сивата економија преку наградни игри, и дека ваквата пракса почнува од 1960 во Тајван, каде направиле лотарија со сметки, по чие спроведување наплатата на данокот се зголемила за 30 отсто.

- Advertisement -

Директорот на ФИТР Јован Деспотовски истакнаа дека ФинХакатонот е одлична можност за младите да се афирмираат и да се развие кај нив претприемничкиот дух.

„ФинХакатон2“:МојДДВ,#МојаНаграда е наменет за маркетинг агенции и други домашни компании регистрирани согласно законот за трговски друштва, кои може да понудат иновативна маркетинг стратегија.

- Advertisement -

Од хакатонот треба да произлезе иновативна маркетинг стратегија за следните 12 месеци за брендирање, предлог концепт, дизајн, креатива, видео концепт, предлог за извлекувањата и прогласување на победниците за наградната игра “МојДДВ, #МојаНаграда”.

Буџетот за имплементирање на стратегијата за победничкиот тим ќе изнесува 2 милиони денари. Според планираното наградната игра МојДДВ#МојаНаграда ќе започне во декември.

Сподели!
- Advertisement -