Corona пивото се враќа во игра – снимија нова реклама со раперот Снуп Дог

- Advertisement -

Corona семјеството на брендови се здружи со мегапопуларниот рапер Снуп Дог на нивната прва кампања дизајнирана да ги обедини Corona брендовите, La Vida Más Fina. Целосно интегрираната маркетинг кампања е нов, свеж поглед на Corona животниот стил и пооптимистички тон на брендот.

И покрај падот на продажбата на пивото Corona, што резултираше со намалена вредност на брендот за 123 милиони евра, според Brand Finance, Corona и понатаму е највредниот бренд за пиво во светот.

- Advertisement -

Како што пишува на секое шише Corona, направено е да биде најдоброто пиво во светот. Новата кампања ја носи таа филозофија чекор подалеку. Под називот La Vida Más Fina или „најубав живот“, ги охрабрува луѓето да ја истражуваат вистината и да најдат исполнетост и среќа во најобичните работи така што ќе го сменат начинот на гледање на работите.

„Не можете да избирате се во животот, но можете да ја најдете убавината во животот. А со се што се случува во светот, тоа е перспектива која ќе им помогне на луѓето сега. Се здруживме со бренд како Corona за да ги поттикнеме луѓето да ја препознаат убавината во животот“ вели Снуп Дог.

- Advertisement -

„La Vida Más Fina го слави наследството на брендот – ценете го тоа што го имате, следете го животот и изберете секогаш да гледате на посветлата страна. Тие верувања се вкоренети во Corona и се универзални вредности кои добиваат се повеќе на значење“ велат од брендот Corona.

Продажбата на пивото продолжува да расте последните месеци, а производите на семејството Corona може да се најдат во ресторани, барови, локални трговци и онлајн.

- Advertisement -

(PRNewswire)

Сподели!
- Advertisement -