11 нови eCommerce книги за лето 2023

- Advertisement -

Ова е мала серија на нови книги за е-трговија со кои можеш да ги исполниш летните денови во 2023. Има наслови за B2B маркетинг, децентрализирани платформи, искуство на клиенти, одржливи деловни модели, развој на бренд, технологија за рекламирање и економија на инфлуенсери.

Во оваа ера на дигитални трендови кои брзо се развиваат, разбирањето на сложеноста на е-трговијата и дигиталниот свет станува сè повеќе од витално значење. Книгите се напишани од ценети автори со изобилство на експертиза и секоја книга ветува дека ќе те однесе на enlightening journey и ќе ти отвори нови видици на повеќе полиња.

- Advertisement -

So, without further ado, погледни ги насловите и описите на книгите. 

Gonzo Capitalism: How to Make Money in An Economy That Hates You – Chris Guillebeau

- Advertisement -

Добредојде во ерата на „peak marketplace“, каде што сè што можеш да замислиш (и многу работи што не можеш) може да се купи и продаде.

Милениалците и Gen Z ги препишуваат правилата на капитализмот. Оптоварени со долгови, стагнантни плати и постојано растечки трошоци за живот, денешните млади луѓе знаат дека традиционалните начини на заработка се бесмислени, ако не и целосно наместени. Подеднакво разочарани од застарените модели на работа и исцрпувачкиот претприемачки начин на живот, наместо тоа, тие се свртуваат кон децентрализираниот екосистем на виртуелни пазари кои брзо се движат за да бараат мноштво досега нечуени начини за плаќање на сметките.

- Advertisement -

Книгата на најпродаваниот автор на Њујорк Тајмс, Крис Гилбо води низ една фасцинантна турнеја во овој храбар нов свет каде што новитетот и креативноста се валута, а креаторите имаат контрола. Од заедницата на гејмери кои добиваат плата за да играат; „експертите од фотелја“ кои ги победуваат обложувалниците на пазарите за онлајн предвидувања; до TikTok „Sleepfluencers“, уметници со вештачка интелигенција и група на претприемачи и инвеститори кои ги прекршуваат правилата за финансии, во светот на Гонзо капитализмот, anything goes.

На тој пат, Гилбо покажува како сите можеме да профитираме од новите алатки и платформи кои ни се на располагање за да откриеме со наши неконвенционални начини да го претвориме нашето време, таленти и креативност во приход – по наши услови.

Making a Metaverse That Matters: From Snow Crash & Second Life to A Virtual World Worth Fighting – Wagner James Au

Во Making a Metaverse That Matters: From Snow Crash & Second Life to A Virtual World Worth Fighting, прославениот автор на „The Making of Second Life“ и „Game Design Secrets“, Вагнер Џејмс Ау, дава интересно истражување за тоа како веќе во зародиш, метаверзните платформи ја освоија имагинацијата на милиони. Со моќни приказни и десетици импресивни интервјуа со инсајдери, вклучувајќи го и самиот креатор на Metaverse, Нил Стивенсон, авторот ја користи својата единствена grassroots-level перспектива како прв известувач вклучен во Metaverse платформата. Читателите ќе научат за:

  • Како да се разбере и дефинира Metaverse и да се пресечат многуте митови и заблуди околу него.
  • Лансирањето на Second Life, првата метаверзна платформа за да се постигне мејнстрим свесност и што нè учат нејзините многубројни контроверзии.
  • Како да се справат со многуте опасности својствени на Metaverse пред да стане централен на Интернет.

Совршено за членовите од XR индустријата и инди-креативците, Making a Metaverse That Matters е исто така и за технолошки професионалци, заедниците на виртуелниот свет и сите заинтересирани за иднината на културата и трговијата.

Pioneering a Smart, Sustainable, and Resilient Future: Founder Stories and Business Models Chiraphol N Chiyachantana, Tamas Makany, David K Ding

Книгата е практичен водич за дигитални бизнис модели кои се фокусираат на претприемачи, MBA, додипломски студенти, како и директори. Со реални студии на случај од финалистите на 10-тиот натпревар за глобален бизнис план на Ли Куан Ју, Pioneering a Smart, Sustainable, and Resilient Future: Founder Stories and Business Models се обидува да им обезбеди алатки и на бизнис студентите и на практичарите за создавање успешни бизниси во дигитална ера.

The Digital-First Customer Experience: Seven Design Strategies from the World’s Leading Brands – Joe Wheeler

Водич за дизајнирање на дигитални искуства што ги сакаат клиентите.

Во својата трета книга на тема искуство со клиентите, најпродаваниот автор и консултант Џо Вилер се справува со предизвиците со кои се соочуваат многу организации додека се обидуваат да дизајнираат привлечни искуства во дигиталниот свет. Се одликува со студии на случај на водечки брендови, вклучувајќи Lemonade, Spotify, CEMEX, VMware, Starbucks, NIKE и Amazon.

Првиот дел ги воведува новите „3C’s“, клучните трендови поврзани со технолошката конвергенција, конкуренцијата и промената на културата во постпандемискиот свет. Вториот дел води длабоко навлегување во седум стратегии за дизајн, од дизајнирање емоционални искуства низ каналите до зајакнување на клиентите преку извонредни искуства што ги спојуваат физичките и дигиталните средства. Третиот дел обезбедува игра за тоа како да се дизајнираат прво дигитални искуства, вклучително и како да се решат вистинските проблеми, да се развие мерлив деловен случај, да се дизајнираат дигитални искуства што клиентите ги сакаат и како да го изведат новиот дизајн.

Demystifying IT: The Language of IT for the CEO – Bhopi Dhall and Saurajit Kanungo

Што треба да знаеш за ИТ, во еден концизен пакет.

Demystifying IT е поздравена како единствена книга за информатичката технологија што треба да ја читаат лидерите на средните компании. Со оглед на важноста на ИТ во денешниот свет, таа може да биде и најнавремената и највредната деловна книга од која било што е објавена неодамна.

Коавторите се мајстори за искористување на ИТ за создавање одржливи конкурентни предности за бизнисите. Тие се во тоа со децении, решавајќи проблеми што им пркосеа на другите експерти и водеа проекти за дигитализација кои ги поттикнаа компаниите-клиенти во нови сфери на раст и профит. Нивните главни пораки накратко се следниве: Директорите на „деловната страна“ на една фирма не мора да ги разбираат сложените детали на информатичката технологија. Она што е клучно е да се сфати силната деловна моќ што дигиталната технологија, во нејзините различни форми, може да ја обезбеди.

Demystifying IT нуди едноставна дијагностичка табела за мерење каде стои вашата компанија во оваа трка. Потоа дава патоказ за поместување на скалата, чекор по чекор. Приказните за случаи се за средни компании со кои соработувале авторите, во индустрии од банкарство до паметно производство. Овие живописно раскажани приказни ги илустрираат многуте видови можности што може да ги претстави модерната ИТ индустрија – заедно со основните принципи и најдобри практики за добивање на најмногу пари по вложени пари во ИТ.

Brand Love: Building Strong Consumer-Brand Connections – Lydia Michael

Најдобрите брендови ги предизвикуваат емоциите на нивните клиенти со допирање во нивните срца и умови.

Поединците се поврзуваат со брендовите на ист начин како што се поврзуваат со луѓето. Како бренд, твоја одговорност е да го негуваш тој однос со твоите потрошувачи/клиенти. Во оваа книга, стратегот за маркетинг и бренд Лидија Мајкл го разложува процесот на градење културно инклузивни, долготрајни односи помеѓу потрошувачите и брендот.

Brand Love опишува како брендовите ги привлекуваат емоциите на нивните потрошувачи и зошто сите имаат корист кога брендовите ја заработуваат љубовта на своите клиенти. Авторот објаснува што треба да направат маркетерите за да ги натераат потрошувачите да паднат на нивните брендови. Книгата се надоврзува на длабински интервјуа за брендови и увиди од компании како што се Huda Beauty, LEGO и Toyota. Таа, исто така, го споделува она што го научила преку работата со клиентите и нејзините набљудувања во мултикултурни средини. Нудејќи увид во употребата на емоционални и рационални двигатели, таа воведува модел „љубов на брендот“ дизајниран да инспирира лојалност и застапување на брендот. Со емоционални елементи како што се хуманизација, персонализација и доверба заедно со рационални елементи како релевантност, диференцијација и иновација, авторот ги истакнува најдобрите начини за создавање или зајакнување на љубовта кон брендот за да и помогне на вашата организација да остане профитабилна и извор на инспирација, дури и во тешки времиња.

An Influencer’s World: A Behind-the-Scenes Look at Social Media Influencers and Creators – Caroline Baker, Don Baker

Каков е животниот стил на инфлуенсер? Како инфлуенсерите ја добиваат својата борба за релевантност и создаваат бренд, а сепак водат автентичен, здрав живот? Влијанието е бизнис изграден околу лајкови и омраза, што може да има огромен психолошки данок на оние кои избираат да ја играат играта. An Influencer’s World ја повлекува завесата и фрла светлина на често погрешно разбраните реалности на оваа динамична индустрија. Со десетици интервјуа со трендовски инфлуенсери, извршни директори, водечки инсајдери во индустријата, брендови, професионалци за ментално здравје и познати личности, оваа книга дава неконвенционален поглед и на деловната страна на влијанието и на личниот живот на влијателите и креаторите.

Founder vs Investor: The Honest Truth About Venture Capital from Startup to IPO – Elizabeth Zalman, Jerry Neumann

Колку стартапи кои го менуваат светот ќе пропаднат затоа што основачите и инвеститорите никогаш не сфаќаат како да работат заедно? Основачот Елизабет Залман и инвеститорот Џери Нојман во оваа книга откриваат како се градат, се кршат и се борат стартапите.

Секоја култна технолошка компанија некогаш била стартап. И додека овие компании сакаат да насликаат приказна за потекло полно со сигурна доверба, вистината е обично нешто поинаква: раниот живот на повеќето стартапи е чист хаос.

Овој хаос доаѓа од многу различните мотивации и стимулации помеѓу оние со визија и оние со пари. Од параноја за собирање финансиски средства до државни удари, Залман и Нојман ги тренираат своите неповторливи гласови на јазот помеѓу она што основачите и инвеститорите ветуваат дека ќе го направат и она што тие на крајот всушност го прават.

Founder vs Investor е бруталната вистина, од перспектива на секоја страна, за замките на оваа слаба врска – каде bad blood може да ги претвори сигурните работи во уништени соништа. Тоа е единствената книга напишана од инсајдери со храброст да се повлече завесата на светот на стартапи.

Unforgettable: The Art and Science of Creating Memorable Experiences – Phil Mershon

Во денешната економија на вниманието, организаторите на настани се соочуваат со предизвикот да ги задржат присутните ангажирани среде изобилство на одвлекување на вниманието. Многу настани ги оставаат присутните да се чувствуваат досадно, неинспирирани, па дури и критични за нивното искуство.

Во оваа книга, ќе:

  • Откриeш како да создадеш искуства кои ќе остават трајно влијание врз вашата публика.
  • Научиш како да минимизираш пет вообичаени негативни „сили“ кои можат да го намалат искуството на секој настан.
  • Дознаеш како да создадеш значајни моменти прилагодени на која било публика што ја таргетираш.
  • Совладаш стратегии и активности за планирање на настани кои имаат големо влијание.
  • Дизајнираш незаборавно и вредно искуство за твоите клиенти, избегнувајќи просечни настани што ја оставаат вашата публика да се чувствува досадно и неинспириративно.

How Brands Innovate: The Principles of Cultural Strategy – Douglas Holt

Надвор од технологијата, компаниите ретко успеваат да растат нови бизниси или да ги ревитализираат стагнантните, дури и во категориите во кои се најуспешни. И моделот на иновации што го користат технолошките фирми е скап ќорсокак за сите други. 

Во How Brands Innovate: The Principles of Cultural Strategy, Даглас Холт дава сосема поинаков начин да се разбере како функционира иновацијата од конвенционалните идеи што доминираат во бизнисот. Тој тврди дека пазарните трансформации се туркаат напред од културата и општеството, а не од новата технологија или новите производи. Холт – еден од водечките светски мислители и консултанти за културни пристапи кон брендирањето, деловната стратегија и иновациите – се потпира на своето повеќедецениско искуство за да покаже како компаниите можат да градат иновативни нови бизниси без предноста на новата технологија или да ги ревитализираат бизнисите кои ја загубија водечката позиција.

Наместо да ги победат конкурентите во нивната категорија, компаниите како Nike и Starbucks повторно ги „измислија“ своите категории. Наместо да испорачуваат подобра вредност, овие брендови ја трансформираа вредноста. И наместо да развијат подобар производ, тие ги презамислија своите производи. За прв пат, Холт дава концизно објаснување за културните иновации – моделот кој детално објаснува како настанале брендовите како Nike и Starbucks – и покажува точно како да се прават културни иновации, обезбедувајќи step-by-step модел за анализа и потоа рамка за дизајнирање иновации. Тој се потпира на сопствената консултантска работа за да ги прошета читателите низ успешното ребрендирање, иновации и стратегии со големите глобални корпорации како Патагонија, Huawei и REI.

250+ Best Practices for B2B Marketing Success – Alexander Kesler

250+ Best Practices for B2B Marketing Success е step-by-step водич за да станеш водечки B2B маркетинг професионалец. Напишана од Александар Кеслер, искусен маркетинг практикант, оваа книга служи како ресурс за секое ниво на B2B професионалци, од оние што ги прават своите први чекори во светот на B2B маркетингот до најискусните експерти.

250+ Best Practices for B2B Marketing Success ги синтетизира најдобрите практики за кои може да бидат потребни години за да се научат во лесно разбирлив (и лесен за имплементација) водич. Информациите во оваа книга се докажани, спремни за употреба и содржат чекори што повеќето маркетери можат да ги применат веднаш – за сè, од изработка на содржина до мерење на нејзината ефикасност на крајот на кампањата.

Пред сè, оваа книга претставува ангажирачки стратегии и практики погодни за секој бизнис. Кратко и конкретно, маркетерите можат да ги применат советите презентирани овде во кој било момент од нивната кариера.

Извор – ecommerce.mk

Фото – Wallpaper Flare

Сподели!
- Advertisement -