Отворенo првoтo инклузивно Старбакс кафуле

- Advertisement -

Старбакс го отвори своето прво кафуле дизајнирано да им овозможи на клиентите со посебни потреби „подобро искуство во продавницата“, објави компанијата во соопштението за печат.

Овој потег е дел од пошироката иницијатива за инклузивност што Старбакс ја презеде да дизајнира малопродажни локации кои се достапни за сите клиенти. Секое кафуле кое ќе биде реновирано или отворено во иднина ќе почне да ја применува „Рамката за инклузивни простори“ на компанијата“, се вели во соопштението.

- Advertisement -

Клиентите кои ги посетуваат новите продавници ќе забележат подобро внатрешно осветлување кое „го намалува отсјајот и позадинското осветлување“, што им го олеснува читањето на менито или клучните информации во продавницата.

Дизајнот на продавницата ќе ја земе предвид и акустиката со користење на материјали што ја минимизираат бучавата или ехото во позадина, што може да ги вознемири луѓето што користат слушни помагала.

Во последниве години, многу трговци на мало почнаа да ги земаат предвид искуствата на клиентите со различни потреби. Оваа свест беше делумно засилена со пандемијата Ковид-19. Соочени со упатства за социјално дистанцирање, некои продавачи создадоа специфични распореди, обично рано наутро, кога имунокомпромитираните, постарите и инвалидите можеа да купуваат при помала гужва.

- Advertisement -

„Пандемијата поттикна многу трговци на мало да размислуваат за поинклузивни малопродажни простори“. Растот на испораката на намирници и пикап е исто така елемент на инклузивната малопродажба и мислам дека повеќе трговци на мало инвестирале во вакви типови програми од пандемијата“, рече Марија Таун, претседател и извршен директор на Американската асоцијација на лица со посебни потреби, пишува CNN. .
Во поново време, некои бизниси поставија протоколи и функции за да помогнат во вклучувањето на сите клиенти.

Покрај вниманието на амбиентот, „Старбакс“ соопшти дека новите продавници ќе го олеснат работењето пред продавницата со нова „подвижна патека“ која им олеснува на клиентите во инвалидски колички да се движат низ продавниците.

- Advertisement -

Исто така, ќе се спуштат шалтерите за кафе и носење за да се „пристапи за инвалидска количка и да се поддржи подобра комуникација“ меѓу работниците и клиентите, соопшти компанијата.

Други промени вклучуваат нов регистар кој има пренослив, прилагодлив држач, слики од храна и пијалоци, како и гласовна помош и функции за зголемување на екранот.

Извор: BIZLife

Сподели!
- Advertisement -