Глобалниот пазар на огласување расте побрзо од очекувањата

- Advertisement -

Глобалните приходи од рекламирање ќе пораснат за 7,8% во 2024 година на речиси 990 милијарди долари, без американското политичко рекламирање, објави медиумската инвестициска групација GroupM во новата прогноза која значително ги зголемува очекувањата од претходната проценка од 5,3%.
Ревизијата ја става глобалната рекламна индустрија на пат да надмине 1 трилион долари приход во 2025 година, една година порано од очекуваното, со зголемување од 6,8% следната година до 1,1 трилиони долари, се вели во прогнозата.

GroupM, единица на рекламниот гигант WPP, во декември изјави дека растот оваа година може негативно да влијае на потенцијалните фактори како што се влијанието на високите каматни стапки врз потрошувачките и деловните трошоци, како и понискиот раст на кинеските компании.

- Advertisement -

Но, GroupM рече дека нејзината перспектива е променета поради подобрите економски услови и разликите во начинот на кој моделира одредени сектори и сега прогнозира дека приходите од реклами во САД ќе достигнат 365,9 милијарди долари оваа година, без ефектите од политичкото рекламирање, во однос на декемвриската проценка од 360,4 милијарди долари. Рестриктивните каматни стапки во САД не ги оладија потрошувачките и деловните инвестиции колку што беше претходно предвидено, соопшти ГрупМ.

Во Кина, приходите од реклами ќе изнесуваат 199,4 милијарди долари оваа година, според GroupM, во споредба со претходната проценка од 148,2 милијарди долари. Голем дел од зголемувањето е одраз на ремонт на начинот на кој GroupM моделира надвор од дома и дигитално рекламирање, според Кејт Скот-Докинс, претседател на деловна интелигенција во GroupM и автор на извештајот за предвидувања.

- Advertisement -

GroupM промени дел од начинот на кој го пресметува дигиталното рекламирање, на пример, за подобро да ја прикаже трговијата што сега се прави дигитално.

„Тоа се движи од област каде што не ја мислиме како медиуми во свет каде што сега ја мислиме како медиуми, па изгледа како огромен раст“, ​​рече Скот-Докинс. „Тоа доаѓа во нашата сфера, па сега го мериме. Очекува 69,5% од приходите од рекламирање да се засноваат на вештачка интелигенција оваа година и ќе се зголеми на 94,1% до 2029 година. корисници на алатки за вештачка интелигенција.

- Advertisement -

„Веројатно нема друга индустрија каде вештачката интелигенција е толку интегрирана и директно влијае на приходите како што е во рекламната индустрија“, рече Скот-Докинс.

Извор – seebiz.eu

Фото – The Blue Diamond Gallery

Сподели!
- Advertisement -