Мајкрософт истражување: Професиите кои моментално имаат најголема корист од вештачката интелигенција

- Advertisement -

Истражувањето на Microsoft покажа кои професии веќе ги чувствуваат придобивките од вештачката интелигенција, фокусирајќи се на заштеда на време. Вработените во сајбер безбедноста, развој на производи, продажба, техничка поддршка, маркетинг и односи со јавноста заштедуваат најмногу време секој ден.

Вештачката интелигенција на работа денес е реалност и веќе го менува начинот на кој ги поминуваме работните денови. Алатките засновани на вештачка интелигенција се развиваат од алатки кои ја подобруваат ефикасноста до алатки кои можат да поддржат одлучување и да ја поттикнат креативноста. Додека некои професии може да видат постепено влијание од инкорпорирањето на вештачката интелигенција во нивните рутини, истражувањето на Microsoft покажува кои професии веќе ги чувствуваат придобивките од користењето на вештачката интелигенција.

Вештачката интелигенција ги прави работните места поедноставни, побрзи и подобри
Според истражувањето, две клучни работи најмногу влијаат на нивото на подобрување – видот на работата што ја работат луѓето и количината на податоци што ги користат. Работните места кои вклучуваат голема количина на податоци, како што е анализа на информации за клиентите, ги забележуваат најголемите подобрувања кога ќе почнат да користат вештачка интелигенција. Вработените во области како што се сајбер безбедноста, развој на производи, продажба, техничка поддршка, маркетинг и односи со јавноста се првите што забележуваат како вештачката интелигенција ја подобрува нивната работа на секојдневните задачи, нуди можности за иновации, го намалува обемот на повторлива работа и овозможува повеќе информирано и побрзо одлучување.

- Advertisement -

Многу од нашите корисници во регионот постојано истакнуваат дека алатките за вештачка интелигенција како Copilot ја револуционизираат нивната продуктивност и им помагаат на членовите на тимот да стекнат вештини корисни за стратешки позиции“. Додека вештачката интелигенција продолжува да ги обликува индустриите, мораме да го редефинираме начинот на кој размислуваме за технологијата и да ја користиме за да создадеме деловна вредност. И покрај тоа што ја препознаваат неговата вредност, на многу организации сè уште им недостасуваат формални стратегии за распоредување на вештачката интелигенција, што ги наведува вработените да користат лични алатки за вештачка интелигенција, што може да ја загрози безбедноста и приватноста. Од клучно значење е компаниите да имплементираат стандардизирани алатки за вештачка интелигенција подготвени за употреба во работната средина и да понудат обука за вработените за да обезбедат безбедно и ефективно користење на вештачката интелигенција“, коментира Калин Димчев, директор на Мајкрософт Адриатик.

Фото – Pixy

Топ 5:

1. Сајбер безбедност
2. Развој на производи
3. Продажба
4. Техничка поддршка
5. Маркетинг и комуникации

Денес, растечките сајбер закани бараат постојано внимание и брзи реакции. Вештачката интелигенција помага со анализа на тони податоци, откривање обрасци и наоѓање проблеми во реално време. На овој начин, им овозможува на ИТ професионалците и експертите за сајбер безбедност да се фокусираат на планирање и побрзо реагирање на заканите. Вештачката интелигенција исто така може да ги автоматизира задачите како што се следење закани и првично управување со инциденти, ослободувајќи време на експертите за посложени истраги и развој на решенија.

- Advertisement -

Во продажбата, градењето силни односи со клиентите и затворањето зделки е клучот за успехот. Вештачката интелигенција ја трансформира продажбата бидејќи брзо ги анализира податоците на клиентите и ги персонализира е-поштата. Ова им овозможува на продавачите да се фокусираат на важни задачи и да се посветат на градење односи со потенцијалните клиенти. Агентите за услуги на клиентите користат вештачка интелигенција за да ги насочат интеракциите, поефикасно да ги решаваат прашањата и да го подобрат целокупното задоволство на клиентите. Компаниите кои имаат имплементирано чет-ботови со вештачка интелигенција велат дека ефикасно се справуваат со рутински прашања, ослободувајќи им време на агентите за попребирливи случаи.

Во маркетингот и односите со јавноста, вештачката интелигенција помага да се откријат нови трендови и можности преку анализа на големи количини на податоци. Ова може да го забрза извршувањето на задачите како што се проверка на трендовите на оптимизација, подготовка на содржина, спроведување маркетинг истражување и планирање на лансирање на производи. Вештачката интелигенција, исто така, може да помогне да се покаже како одредени приказни се примени во медиумите, заштедувајќи време и дозволувајќи им на ПР професионалците да се фокусираат на креативна работа каде што човечкиот придонес е неопходен.

- Advertisement -

Целиот текст на Bizlife.rs
Фото – Wikimedia

Сподели!
- Advertisement -