Според бројот на продадени уреди во август 2024 година, Xiaomi го зазеде второто место на глобалниот пазар на паметни телефони, што не се случило од август 2021 година. Иако продажбата на Xiaomi остана непроменета во однос на претходниот месец, сезонскиот пад на продажбата на уредите на Apple помогна во тоа кинескиот производител да се искачи на второто место.
Според новите податоци на Counterpoint Research, Xiaomi е еден од најбрзо растечките брендови во 2024 година, забележувајќи раст од 22% на годишно ниво во првата половина од годината. Растот се очекува да се ублажи во втората половина од годината, но Xiaomi сепак ќе одржи силен двоцифрен раст до крајот на 2024 година.
Во август Xiaomi го надмина пазарот, а сезонските падови на клучните пазари беа неутрализирани со растот на одредени промоции во Латинска Америка. Како што истакнуваат аналитичарите на Counterpoint, Xiaomi успеа да ја промени својата стратегија за производи, продажба и дистрибуција по предизвикувачките години од 2022 и 2023 година и сега ги жнее плодовите од оваа трансформација, забележувајќи речиси постојан раст на годишно ниво.
„Xiaomi усвои стратегија за помали производи оваа година, фокусирајќи ја својата енергија на создавање на еден водечки модел по ценовен опсег, наместо да лансира повеќе уреди во еден сегмент. Дополнително, го засили својот фокус на продажба и маркетинг, додека продолжи да се шири на понови пазари и да ја консолидира својата позиција на постоечките пазари“, рече шефот на истражувањето на Counterpoint, Тарун Патак.
Иако успехот на Xiaomi во август делумно се должи на неговата агресивна стратегија за раст, веќе споменавме дека влијание имаше и сезонскиот пад на продажбата на Apple. Со пристигнувањето на новата генерација на iPhone во септември, август обично е најслабиот месец на Apple. Се очекува лансирањето и почетокот на продажбата на iPhone 16 да му овозможи на Apple да се врати на второто, па дури и на првото место во наредните месеци.
(Counterpoint Research)
(фото: Xiaomi Planet)