Компанијата Nestle и Формула 1 најавија одлично партнерство со објавување на брендот KitKat како официјална чоколада на најбрзиот спорт во светот. Оваа повеќегодишна соработка го претставува најголемото глобално партнерство на Nestlé, компанијата која стои зад KitKat, еден од омилените светски брендови за чоколади.
Донесувајќи ја својата иконска порака „Одмори се, имај КитКат“ во брзиот свет на Формула 1, славниот бренд ќе ја брани важноста да се одвојат моменти за одмор. Ова партнерство обединува две големи глобални фанови на иновативен начин, комбинирајќи ја возбудата на мотоспортот со препознатливата смисла за хумор на KitKat и традицијата на „споделување паузи“.
„И на најбрзите спортисти им е потребен одмор! KitKat и Формула 1 влегоа во ново партнерство, со што KitKat стана официјална чоколада на Формула 1. Нашиот амбициозен победнички план се исполнува со молскавична брзина, а наскоро доаѓаат уште повозбудливи вести“, изјави Даниела Јорданова, извршен директор на Одделот за слатки во Nestle за Бугарија, Романија и Јадранскиот регион.
Соработката меѓу двата бренда официјално ќе започне кон крајот на сезоната 2025 година, која ќе ја одбележи 90-годишнината од KitKat, како и 75-тиот роденден на Формула 1, а ќе продолжи низ бројни активности ширум светот во 2026 година. Обожавателите на Формула 1 можат да очекуваат различни активации, промотивни награди, премиум фан зони, интерактивни искуства на избраните Гран-при трки, брендирана патека, како и весела, релаксирачка содржина.
„Формула 1 е глобален феномен со рапидно растечка, разновидна база на фанови, особено кај помладата публика“, рече Бернар Муније, шеф на стратешки деловни единици и маркетинг и продажба во Нестле, додавајќи: „Со своето глобално присуство, Ф1 ги нуди нашите KitKat во совршена платформа за потсетување на сите да одвојат време за одмор. Возбудени сме што ќе го донесеме нашиот препознатлив бренд на забава во овој возбудлив спорт и ќе создадеме незаборавни искуства за публиката ширум светот“.
Емили Прејзер, директор за комерцијални прашања во Формула 1, рече: „Среќни сме што ни се придружува глобално признат и забавен бренд како KitKat како партнер. Луѓето ширум светот го сакаат КитКет и едвај чекаме да видиме колкава радост ќе им донесе на нашите фанови на патеката и колку нова публика ќе добиеме“.
(Bizlife)
(фото: Flickr)