Google го менува своето лого по прв пат во 10 години

- Advertisement -

По речиси десет години, Google дискретно го освежи своето препознатливо лого „G“, кое сега доаѓа со нов дизајн во форма на мазен градиент на бои. Наместо претходните јасно одвоени четвртини во црвена, жолта, зелена и сина боја, новиот симбол користи постепен премин, таканаречениот „ферлауф“ ефект, помеѓу овие бои, со што се постигнува помек и помодерен визуелен впечаток.

Последен пат Google фундаментално го промени својот визуелен идентитет во септември 2015 година, кога се префрли на нов фонт и го претстави тогаш новото лого „G“ со четири бои распоредени во јасно одвоени сегменти. Новата верзија, иако е посуптилна, јасно го одразува дизајнерскиот јазик на брендот Gemini, навестувајќи ја намерата на Google да ја обедини естетиката на своите производи со вештачка интелигенција.

- Advertisement -

Новото лого „G“ првпат се појави во iOS верзијата на апликацијата Google, додека постепено се воведува на платформата Android. Корисниците на Google App 16.18 Beta, како и некои сопственици на телефони Pixel, веќе го пријавуваат присуството на новото лого, сугерирајќи дека Google одлучил да го претстави новиот дизајн во фази, најверојатно за собирање повратни информации и мислења од корисниците, пред официјално и глобално да го имплементира.

Иако промената не е драстична, таа претставува значаен чекор кон усогласување на корпоративниот идентитет со зголемениот фокус на вештачката интелигенција и услугата Gemini, што може да биде навестување за подлабоки промени во брендирањето и корисничкиот интерфејс, пренесува

- Advertisement -

(9to5Google)

(фото: Pixabay)

Сподели!
- Advertisement -