Уште еден моден бренд целосно се префрла онлајн

- Advertisement -

Германскиот моден бренд Gerry Weber ќе ги затвори своите последни 40 продавници во обид да го спаси бизнисот. Исто така, се очекува продажбата и дистрибуцијата на модни артикли да ја преземе шпанската компанија Victrix.

Модната куќа Gerry Weber одлучи да ги затвори сите 40 свои продавници и продажни места во наредните месеци, по реструктуирањето откако дури и третиот стечај не успеа. И покрај затворањето на физичките продавници, Gerry Weber останува присутен на хрватскиот пазар преку онлајн продажба.
Брендот треба да го преземе шпанската модна компанија Victrix, од која најавуваат дека колекцијата на Gerry Weber треба да се продава во партнерски малопродажни модни синџири кои нудат неколку брендови, пишува списанието Fenix.
За време на последната стечајна спогодба, 122 од вкупно 171 продавници беа затворени, а 60 работници беа отпуштени. Во моментов, брендот основан во 1973 година вработува околу 1.000 луѓе во 60 земји низ целиот свет. Сепак, затворањето на продавниците не значи дека Gerry Weber целосно ќе исчезне.

- Advertisement -

„Гери Вебер е совршено решение за нашиот водечки бренд Пунт Рома. Производството ќе биде интегрирано во нашите постоечки структури за да се обезбеди непречена транзиција за дилерите и клиентите“, објасни Виктрикс, која сака да ја зајакне својата пазарна позиција во Централна и Источна Европа, каде што Гери Вебер е сè уште популарен.

Патем, Гери Вебер е само еден од голем број германски модни брендови кои се во тешка деловна ситуација. Неодамна, брендови како што се Галерија Кауфхоф, Есприт и СИНН, исто така, банкротираа, главно поради зголемените трошоци.

- Advertisement -

Фото – Pixabay

Сподели!
- Advertisement -