Rimac Technology, една од компаниите во рамките на Rimac Group, снабдувач на технолошки решенија за автомобилската индустрија, развива и интегрира систем за батерии и систем за погон со врвен квалитет за спортскиот хипер автомобил Bugatti Tourbillon, објавија од компанијата.
Како што е наведено во соопштението за медиумите, овој хипер автомобил беше претставен кон крајот на јуни 2024 година како еден од најочекуваните луксузни автомобили во годината и веднаш беше распродаден – сите 250 единици беа планирани за производство, кои ќе бидат достапни за клиентите од 2026 година. Првиот е сосема нов модел и е целосно дизајниран и развиен во рамките на новата компанија Bugatti Rimac. Дизајнот на Bugatti се врши во Хрватска, заедно со подружница во Берлин, како и целосното „истражување и развој“ и производство на компоненти и прототипови, додека склопувањето на автомобилите се наоѓа во „родното место“ на Bugatti – во Молсхајм, Франција.
- Tourbillon најдобро ги прикажува можностите на Rimac Technology во развојот на напредни системи за електричен погон, системи за батерии и електронски контролни единици. Благодарение на тесната соработка со инженерските тимови на сестринската компанија Bugatti Rimac, Rimac Technology дизајнираше софистициран хибриден систем од 800V кој се интегрира со атмосферскиот V16 мотор на Tourbillon од 8,3 литри и обезбедува неспоредливо искуство во возењето со моќноста на голем атмосферски мотор и моменталната моќност на електричните мотори, беше истакнато.
Клучната компонента на ова технолошки напредно возило, вели Римак, е електричниот систем за погон Rimac Technology, кој вклучува три високо-перформансни електрични мотори, два лоцирани на предната оска и еден на задната. Заедно, овие мотори произведуваат 800 коњски сили и можат да достигнат до 24.000 вртежи во минута, управувајќи електронска оска која се гордее со една од највисоките густини на моќност во индустријата.
Електричниот систем за погон, исто така, вклучува инвертерска технологија на Rimac базирана на силициум карбид со придружен сопствен софтвер, што обезбедува не само високи перформанси, туку и исклучителна ефикасност и безбедност при работа. И покрај трите мотори, батеријата и V16 моторот, Tourbillon е пократок и полесен од својот претходник, кој беше напојуван исклучиво од W16 мотор со четири турбополначи, се вели во соопштението.
Она што го движи гореспоменатиот хибриден систем, истакнуваат од Rimac, е „супериорниот склоп на батерии“ на компанијата Rimac Technology од 25 kWh. Има облик на буквата T и служи и како систем за складирање на енергија и како структурна компонента на автомобилот. Покрај тоа, тој 800V систем на батерии вклучува напредна технологија за ладење со масло на Rimac и повеќе од 1.500 индивидуални ќелии потопени во масло, управувани од систем за управување со батерии (BMS), велат тие.
- Проектот Bugatti Tourbillon конкретно ги демонстрира можностите на Rimac Technology во развојот и интеграцијата на напредни технички решенија. Се потпревме на нашето десетгодишно искуство во развојот на високо-перформансни системи за електричен погон за да создадеме хибриден систем кој не само што испорачува извонредни перформанси, туку демонстрира и исклучителна ефикасност и иновација во оптимизирањето на распоредот на компонентите. Иако станува збор за технички многу сложен хибриден систем, Tourbillon е полесен од својот претходник, што ја потврдува нашата посветеност на прецизност, иновации и поместување на техничките граници во секој проект, изјави Мате Римак, основач на Rimac Group, извршен директор на Bugatti Rimac и Rimac Technology, во изјава објавена во соопштението за медиумите.
Треба да се напомене дека придонесот на Rimac Technology не запира само на клучните компоненти на погонот, бидејќи ‘рбетот на електричната архитектура на Tourbillon е составен од три моќни електронски контролни единици, чиј хардвер и софтвер беа целосно дизајнирани, развиени и произведени од Rimac Technology.
Исто така, велат тие, експертизата на компанијата во термичкото управување беше клучна за развој на софистицираните системи за ладење потребни за одржување на оптимални перформанси во сите услови на работа. „Интегриран пристап кон термичкото управување гарантира дека и батеријата и електричните мотори одржуваат врвна ефикасност дури и кога ги исполнуваат екстремните барања на хиперавтомобил од 445 км/ч“, рекоа тие.
Оперативниот директор Нурдин Питаревиќ, изјави дека, покрај овие примери, компанијата испорачува стотици илјади батерии и системи за погон секоја година, во соработка со партнери како што се „Порше“, „БМВ“, „ЦЕЕР Моторс“ и други.
- Нашата цел е да го пренесеме знаењето, искуството и иновациите од врвни проекти како „Турбијон“ во широко производство со цел да им помогнеме на големите производители на возила побрзо и поефикасно да се префрлат на електрични погони, истакна Питаревиќ.
Извор- Seebiz.eu
Фото – Youtube