L’Oréal е прогласена за најиновативна компанија во Европа, според првата листа на магазинот Fortune и истражувачката компанија Statista, претставена на Viva Technology 2025. Рангирањето опфаќа 21 земја и 16 индустрии, а иновациите се оценуваат врз основа на три клучни столба: иновација на производи, иновација на процесна култура и иновации.
Ова престижно признание дополнително ја зајакнува позицијата на L’Oréal како лидер во технолошките иновации за убавина, научни истражувања и одржливи деловни практики. Прославувајќи повеќе од еден век иновации, компанијата учествуваше деветти последователен пат на Viva Technology во Париз (11-13 јуни), каде што ги претстави најновите технолошки решенија, кои уникатно ги комбинираат науката, технологијата и креативноста и ги редефинираат границите на современата убавина.
Најголемиот технолошки настан во Европа прикажа решенија за поперсонализирана, инклузивна и одржлива убавина. Од алатки за вештачка интелигенција за дијагностицирање и спречување на стареење на кожата до виртуелни обиди за најновите трендови за шминка и паметни асистенти за убавина, одржливи методи за одгледување состојки од растителна основа што се користат во производи за убавина и енергетски ефикасни уреди за стилизирање на косата, овие иновации имаат за цел да го подобрат искуството на потрошувачите и да понудат понапредни и еколошки свесни решенија за убавина.
Меѓу презентираните решенија беа L’Oréal Longevity Integrative ScienceTM, кој го користи Longevity AI Cloud™ за да го спречи стареењето на кожата со таргетирање на причините за биолошко стареење и продолжување на здравиот животен век на клетките; Lancôme Cell BioPrint, кој овозможува дијагностика на кожата преку пренослив уред, обезбедувајќи увид и персонализирани препораки за нега кои можат да го променат процесот на биолошко стареење на кожата; и Lancôme Rénergie Nano-Resurfacer 400 Booster, кој користи патентирана технологија на наночип со 400 микроигли за подлабока серумска апсорпција и дава професионални резултати дома.
Прикажаните иновации за одржливост вклучуваат BioPods на Interstellar Labs, кои овозможуваат вертикално одгледување на висококвалитетни козметички состојки од растителна основа со помош на вештачка интелигенција, оптимизирајќи ја потрошувачката на вода и енергија; OsmobloomTM, кој ги доловува молекулите на мирисот на цвеќето без да ги оштети, вклучувајќи ги и цвеќињата чии мириси претходно беше невозможно природно да се извлечат; и L’Oréal Professionnel AirLight Pro, револуционерна технологија за сушење коса која комбинира воздух, топлина и инфрацрвена светлина за побрзо сушење (до 21%), поголема хидратација (до 55%) и помала потрошувачка на енергија (до 19%).
Viva Technology Париз 2025 година, исто така, го претстави L’Oréal Paris Beauty Genius, личен асистент за убавина напојуван со Agentic AI – развиен во соработка со Meta, кој наскоро ќе биде достапен на WhatsApp и ќе обезбедува персонализирани совети за убавина на глобално ниво. La Roche-Posay Spotscan+Coach е првата апликација за луѓе кои се борат со акни, која комбинира анализа на кожата со вештачка интелигенција со персонализирани рутини и емоционална поддршка преку медитација и вежби за дишење, додека Noli („Никој како јас“), мулти-бренд платформа за вештачка интелигенција, користи податоци од над милион скенирања на лицето и анализа на илјадници формулации за да обезбеди персонализирани формулации.
Посетителите, исто така, имаа можност да го искусат студиото YSL Beauty Hyper Look Studio, кое ги комбинира социјалните медиуми и YSL шминката, овозможувајќи им виртуелно да пробаат трендовски изгледи на шминка од социјалните мрежи во реално време.
„Исклучително сме горди што нè препознава магазинот Fortune како најиновативна компанија во Европа“, рече Николас Хиеронимус, извршен директор на L’Oréal. „Ова престижно признание дополнително го зајакнува нашето верување дека иновациите, водени од науката, технологијата и креативноста, се најдобриот пат до успехот на глобалната сцена. Тоа е исто така доказ за исклучителниот талент и посветеноста на нашите тимови ширум светот. Нивната непоколеблива страст, смелост и претприемачки дух го овозможија ова достигнување”.
Од своето основање, L’Oréal е воден од длабоко вкоренета култура на иновации – наследство започнато од основачот на компанијата, Ежен Шулер, претприемнички хемичар кој ја создаде првата безбедна и ефикасна боја за коса во 1907 година. Оваа заложба за поместување на границите опфаќа не само социјален развој, маркетиншка одговорност и иновативен одржливост.
(Bizlife)
(фото: Wikimedia)