WhatsApp воведува реклами! Три нови рекламни функции што ќе го променат начинот на кој ја користите оваа популарна апликација

- Advertisement -

WhatsApp воведува три нови рекламни функции што ќе го променат начинот на кој се користи популарната апликација за пораки. Компанијата исто така ветува дека приватните пораки на корисниците нема да бидат допрени.
Платформата во сопственост на Meta нагласува дека новите реклами нема да се прикажуваат во приватни разговори, ниту пак содржината на тие пораки (кои се заштитени со енкрипција од двата краја) ќе се користи за персонализирање на рекламите. Наместо тоа, WhatsApp ќе користи општи информации како што се земјата, градот, јазикот на корисникот, интеракциите со други реклами и каналите што ги следат корисниците за да им предложи содржина.
Корисниците кои ја поврзале својата WhatsApp сметка со Facebook или Instagram ќе добиваат поперсонализирани реклами врз основа на податоците што веќе ги споделиле со другите платформи на Meta.

Реклами насекаде
Новите рекламни функции ќе бидат достапни во посебен дел од апликацијата наречен „Ажурирања“, кој се наоѓа во долната лента на апликацијата, одвоено од приватните пораки.

- Advertisement -

WhatsApp, кој тврди дека има 1,5 милијарди корисници ширум светот, ќе им овозможи на деловните корисници да ги промовираат своите канали во тој дел за да привлечат нови следбеници. Тие исто така ќе можат да наплаќаат претплата за дополнителна содржина, а WhatsApp ќе зема провизија од 10% од овие такси во иднина. Покрај тоа, продавниците за апликации како оние на Apple и Google можат да ги додадат своите трошоци во зависност од големината и структурата на бизнисот.

Компаниите исто така ќе можат да објавуваат реклами во форма на ажурирања на статус, слично на Instagram Stories, кои, кога ќе се кликнат, ќе доведат до разговор со тој бизнис.
Експертот за социјални медиуми Мет Наваро изјави за BBC дека Meta „ја поставува основата за евентуална монетизација на WhatsApp“. Сепак, тој додава дека таков потег носи одредени ризици, особено на пазари како Велика Британија и Европа каде што WhatsApp првенствено се перцепира како едноставна апликација за пораки без интерес за реклами како оние на Facebook.

- Advertisement -

„Секоја перцепција дека апликацијата се претвора во уште еден Facebook ќе предизвика негативни реакции од корисниците“, рече тој.

Сподели!
- Advertisement -