Google најавува нова функција за вештачка интелигенцијабжви преварувалит Chrоne

- Advertisement -

.

- Advertisement -

Вештачката интелигенција радикално го промени поинтернет. Оваа промена се покажа како доста добра за самите корисници, но доведе до очај кај издавачите и сопствениците на веб-страници, кои забележаа значителен пад на бројот на прегледи и посети. Имено, наместо да го бараат одговорот на своето прашање на веб-страницата, корисниците сега поставуваат прашање на вештачки четбот и добиваат брз и директен одговор на тоа прашање.

Најпопуларниот ваков четбот е, секако, ChatGPT, а со оглед на тоа што главниот производ на Google е пребарувачот, компанијата мораше да реагира и да ги претстави своите сопствени решенија за вештачка интелигенција. Покрај четботот Gemini, Google започна со тестирање на режимот за пребарување со вештачка интелигенција, а ја имплементираа и оваа технологија во класичното пребарување преку опцијата AI Overviews.

- Advertisement -

Ова е краток одговор на барање за пребарување што се појавува на врвот од пребарувачот и се покажа дека за многу луѓе само таков одговор е доволен. Според неодамнешна студија, за пребарувања што прикажуваат резиме на одговори со вештачка интелигенција корисниците имаат многу помала веројатност да кликнат на линковите што се појавуваат под тоа резиме и што ги водат корисниците до веб-страници каде што можат да дознаат повеќе за она што ги интересира.

Минатата недела Google објави уште една опција за својот пребарувач, што е исто така базирана на вештачка интелигенција. Станува збор за експериментална опција наречена Web Guide, која е базирана на Gemini и треба да им го олесни пребарувањето на корисниците, т.е. да добијат резултати што им се важни.

- Advertisement -

На блогот на Google тие објаснија како функционира алатката врз основа на пребарувањето „како да патувате сами во Јапонија“. Web Guide нема да ги прикажува сите резултати еден под друг, како што прави сега, туку ќе ги групира во различни категории за да можат корисниците да го пронајдат точно она што ги интересира. Прикажаните категории се „сеопфатен водич за самостојно патување во Јапонија“, потоа „лични искуства и совети од соло патници“ и „препораки за безбедност и дестинации“.

Во зависност од категоријата што ве интересира, може да видите повеќе резултати од пребарувањето поврзани со тие специфични теми. Исто така, се чини дека резимеата на вештачката интелигенција ќе се појават на врвот од тие категории за да им помогнат на корисниците да ги пронајдат резултатите од пребарувањето.

Оваа функција првично е достапна само за корисниците на Search Lab, кои сакаат да бидат меѓу првите што ќе ги испробаат експерименталните функции на Google, но како што вештачката интелигенција станува сè попопуларна во пребарувањето, се очекува да стане достапна за сите корисници со текот на времето.

(Engadget)

Сподели!
- Advertisement -