Оваа компанија им плаќа на луѓето 7 долари на час за да спијат на работа

- Advertisement -

Платеното спиење звучи како работа од соништата, а една компанија во Сингапур го направи ова реалност. Во објава на Ibstagram продавачот на мебел за животен стил Yogibo сподели дека се во процес на вработување луѓе за дремка – или Лидери за дремка, (Nap Leaders), како што ги нарекуваат.

„Бараме професионални Nap Leaders – да, ова е реалност“, напиша Yogibo, додавајќи дека позицијата ќе трае од јули до септември.

- Advertisement -

Сè што треба да направат избраните Nap Leaders е да дремат на вреќата со гриф на Yogibo.

Не само тоа, се обезбедува бесплатно кафе, а учесниците ќе бидат платени и 7 долари на час.

- Advertisement -

За да аплицирате треба само да му испратите порака на Yogibo на нивниот профил на социјалните мрежи и да споделите зошто ја сакате работата. Заинтересираните учесници не треба да поднесат биографија, ниту пак треба да имаат какво било „искуство“.

Јогибо изјави дека ќе „одберат случајно“ неколку кандидати за интервју, но забележа.

- Advertisement -

Ќе бидат вработени само два до три лидери на „Nap Leaders“.

„Станува збор за работа со ограничено време, не го одложувајте ова. Влезете во нашите директни пораки сега – пред некој друг да ви ја “отспие” работата од соништата“, рече Јогибо.

Портпарол на Јогибо изјави за AsiaOne дека ја организирале кампањата за да „ја оспорат традиционалната идеја дека малопродажните простори се само за купување“.

„Оваа кампања е за промовирање на вредноста на одморот како дел од секојдневниот живот.

„Со темата „бесплатно кафе, бесплатна дремка, ослободете го вашиот ум“, се надеваме дека ќе воведеме освежителен нов облик на малопродажба водена од благосостојба во Сингапур“, рекоа тие.

Портпаролот, исто така, објасни дека Nap Leaders ќе дремат приближно 2-3 часа дневно, почнувајќи од околу 12:30 часот.

Од нив се очекува да работат два до три дена во неделата, врз основа на „флексибилен распоред на смени“.

Учесниците ќе можат да дремнат во одредена област во продавницата што е видлива за клиентите и минувачите.

„За време на дремката ги пригушуваме светлата за да создадеме мирна и мирна атмосфера, што го прави пријатен простор и за Nap Leader и за посетителите“, објасни портпаролот.

Што се однесува до тоа зошто се служи кафе за време на искуството, Јогибо објасни дека постои концепт познат како „кафе дремка“, кој добива на популарност во Јапонија.

„Тоа вклучува кратка дремка, проследена со шолја кафе, за кое се вели дека ја подобрува будноста и менталната јасност. Ја вклучивме оваа идеја во кампањата за да им помогнеме на лидерите за спиење да ги наполнат и умот и телото”, рекоа тие.

Иако не се потребни специфични квалификации, Јогибо сподели дека бараат луѓе кои ја ценат важноста на одморот и релаксацијата, се чувствуваат удобно да дремат на јавно место и се пријателски расположени и отворени за неформална интеракција со своите клиенти.

Тие исто така потврдија дека планираат да вработат само двајца до тројца Nap Leaders за целото времетраење на кампањата од јули до септември. Тие ќе се менуваат врз основа на достапноста.

„Сепак, ако кампањата добие одличен одѕив, може да размислиме за зголемување на бројот на вработувања“, рече портпаролот.

(Asia One)

Сподели!
- Advertisement -