БМВ е уверен дека може да се врати на раст на својот најголем пазар Кина со целосно електричната серија „Ное Клас“, голема реконструкција на портфолиото на компанијата лансирана оваа недела со лансирањето на првиот модел. „Ние сме повеќе од конкурентни со овој производ. Со зголемената достапност на „Ное Клас“, повторно ќе видиме раст во Кина.“, изјави за Ројтерс главниот финансиски директор Валтер Мертл.
Како и неговите европски конкуренти, БМВ претрпе неуспеси во Кина поради агресивната локална конкуренција и опаѓачкиот пазар на недвижности што ги одврати богатите кинески потрошувачи од купување нови автомобили. Во првата половина од 2025 година, продажбата на германскиот производител на луксузни автомобили во Кина се намали за 15,5%.
„Гледајќи ја нашата идна понуда на модели, не сум загрижен“, рече Мертл откако BMW го претстави својот електричен SUV Neue Klasse iX3 во петокот, кој ќе биде лансиран во Кина до летото 2026 година.
Лансирањето се одржа пред автосалонот IAA 2025 во Минхен, каде што локалните брендови на автомобили се борат со растечкото кинеско присуство за да останат конкурентни.
Батериите во новите возила беа помеѓу 40% и 50% поевтини од оние во постојните модели, рече Мертл, што е клучен фактор во помагањето на групата да ја зголеми профитабилноста. Со iX3 50, BMW би можел да постигне маржи на исто ниво со еквивалентите на моторите со внатрешно согорување уште во 2026 година – таканаречен паритет на маржата, рече Мертл.
BMW очекува маржа на EBIT за автомобили од 5% до 7% во 2025 година, а Мертл рече дека целта е да се зголеми на 8% до 10% во иднина. Компанијата планира постепено да ги укине своите стари модели до крајот на деценијата со воведувањето на серијата Neue Klasse.
Зборувајќи за увозните тарифи во Соединетите Американски Држави, каде што BMW има најголем производствен погон, Мертл повтори дека тарифите ќе ја намалат профитната маржа на BMW за 1,25 процентни поени во 2025 година. Европската унија планира да ги укине тарифите за увоз на американски индустриски стоки во замена за американска тарифа од 15% за европски автомобили – во споредба со сегашните 27,5% – за која производителите на автомобили се надеваат дека ќе се примени ретроактивно од 1 август.
Фото – Needpix