Мета претстави нови очила Ray-Ban со вграден дисплеј за апликации

- Advertisement -

Компанијата Мета претстави нов пар паметни очила Ray-Ban со вграден дисплеј за апликации, известувања и упатства на десната леќа. Паметните очила се контролираат со нараквица што детектира суптилни гестови на рацете, наречена Meta Neural Band, како онаа што компанијата претходно ја промовираше како дел од својата презентација за Orion, објави TechCrunch.

Извршниот директор на компанијата, Марк Закерберг, го најави новиот производ, наречен Meta Ray-Ban Display, на годишната конференција за развивачи, Meta Connect 2025.
Тој нагласи дека, за разлика од Orion, овој производ може да се купи веќе од 30 септември, по цена од 799 долари.

- Advertisement -

Ова е најновиот обид на Мета да им понуди на потрошувачите паметни очила способни да извршуваат многу од задачите што корисниците традиционално ги извршуваат на паметните телефони.

Со години, компанијата беше принудена да стигне до корисниците преку уредите на своите конкуренти, како што се оние што ги продаваат Google и Apple.
Иако „Мета“ инвестираше милијарди долари во слушалки за виртуелна реалност, паметните очила со вештачка интелигенција сега се чини дека се најдобриот начин компанијата да се поврзе со корисниците на сопствен хардвер.

- Advertisement -

Со „Мета Реј-Бан Дисплеј“, компанијата има намера да ја продолжи успешната продажна серија на своите оригинални паметни очила.

Заедно со партнерот за производство на очила, компанијата „Есилор Луксотика“, компанијата на Закерберг пушти на пазарот милиони пара модели на „Мета“ на „Реј-Бан“, кои – исто како и новата верзија – се опремени со вграден вештачки асистент, како и камери, звучници и микрофони.

- Advertisement -

Очилата им овозможуваат на корисниците да се поврзат со облакот за пристап до интернет и апликации за социјални медиуми.

Сподели!
- Advertisement -