LG постави екран од 1742 квадратни метри над фудбалски стадион

- Advertisement -

LG Electronics го носи искуството со спортски настани на сосема ново ниво со воведување на своите најнапредни дигитални решенија на стадионот Ријад Ер Метрополитано, дом на фудбалскиот гигант Атлетико Мадрид, почнувајќи од сезоната 2025/26 во Ла Лига.

Екранот со големи размери е дизајниран да ги трансформира преносите во живо во уникатно искуство за навивачите.

- Advertisement -

Инсталацијата опфаќа 1.742 квадратни метри и се протега по највисокото ниво на трибините во форма на импозантен LED екран, кој прикажува клучни информации за натпреварот во реално време.

Во срцето на системот е мрежестиот LED дисплеј на LG, лесна и флексибилна технологија направена од мрежест низ од LED модули. Овој дизајн овозможува лесна инсталација на високи структури и закривени површини, со исклучителна осветленост, остар контраст и јасна видливост дури и во сончев ден. Покрај тоа, ниските емисии на топлина и намалената потрошувачка на енергија придонесуваат за поголема енергетска ефикасност.

- Advertisement -

Спортското портфолио на LG сега опфаќа речиси 200 земји, од најпознатите спортски арени до локалните тренинг центри.

Според истражувањето на Omdia, глобалниот пазар на дигитална LED сигнализација, вклучувајќи ги и спортските објекти, ќе порасне со годишна стапка на раст (CAGR) од околу 13,4%, со очекувана вредност од над 10,8 милијарди американски долари (14 трилиони корејски вони) до 2029 година.

- Advertisement -

(Bizlife)

(фото: )

Сподели!
- Advertisement -