Expedia Group, една од водечките глобални платформи за патувања, го објави најновото издание на својот годишен извештај Unpack ’26: Travel Trends, во кој Далмација е препознаена како една од најперспективните и најинспиративни дестинации за идно патување.
Далмација е меѓу истакнатите дестинации во трендот Set-Jetting 2026, кој покажува како филмската и телевизиската содржина може да влијае на одлуките за патување низ целиот свет. Во оваа категорија, Далмација е претставена како регион кој продолжува да го привлекува вниманието на продуцентите, влијателните личности и, најважно од сè – на самите патници со својот визуелен идентитет, историски амбиент и природна убавина.
„Признанието на Далмација како привлечен туристички регион е секако силна потврда дека природната убавина, културното наследство и автентичните искуства на нашата земја допираат до публиката низ целиот свет. Овие признанија не само што ја зголемуваат видливоста на Хрватска на светската туристичка мапа, туку и потврдуваат како домашните дестинации успешно одговараат на трендовите, интересите и навиките на современите патници, особено на оние кои бараат искуства поврзани со културата, природата, но и локации истакнати во познати филмови и серии“, рече Кристијан Станичиќ, директор на Хрватскиот туристички одбор.
Трендот „Set-Jetting“, кој е присутен во Expedia од 2023 година, особено ги истакнува дестинациите кои станаа популарни благодарение на нивното присуство на мали и големи екрани и кои на тој начин стануваат локации што мора да се посетат за глобалните патници.
Извештајот „Unpack ’26“ е базиран на податоците и анализите на Expedia Group, вклучувајќи ги резултатите од меѓународното истражување на пазарот и однесувањето на патниците, што го прави еден од најрелевантните водичи за разбирање на иднината на туризмот. Резултатите ги откриваат најновите сознанија за тоа каде патуваат патниците, каде престојуваат и што прават за време на нивните патувања.
Фото – Pixabay