BMW ќе става синтетичко гориво eFuel во бензинците во Германија од 2028 година

- Advertisement -

Додека многу производители на автомобили тврдат дека електричните автомобили се единствениот одржлив начин за намалување на емисиите на јаглерод диоксид, BMW има поинаков став. Компанијата со седиште во Минхен верува дека постојат повеќе патишта за декарбонизација: покрај инвестирањето во водород, сега го истакнува и eFuel како реална алтернатива.

Од почетокот на оваа година дизел автомобилите на BMW произведени во Германија ја напуштаат фабриката веќе полни со HVO100 гориво, кое се прави со хидрогенизација на растителни масла и отпадни материјали како што се употребено масло за готвење и животински масти. Ова обновливо дизел гориво ги намалува емисиите до 90% во споредба со стандардниот дизел.

- Advertisement -

Од 2028 година бензинските модели на BMW произведени во Германија ќе ја напуштат фабриката со новото eFuel гориво во нивните резервоари. Тоа е синтетички бензин кој е компатибилен со мотори дизајнирани за гориво E10 (мешавина од 10% етанол) и исто така има јаглероден отпечаток до 90% помал од конвенционалните фосилни горива. eFuel нема да бара никакви модификации на моторот сè додека го поддржува стандардот E10.

BMW Group, заедно со Lother GmbH и German eFuel One GmbH, потпишаа писмо за намера за производство на ова гориво. Новото eFuel е направено од обновлив метанол добиен со комбинирање на зелен водород и заробен CO₂, а тестовите на Lother покажаа дека синтетичкото гориво ја подобрува издржливоста и чистотата на моторот.

- Advertisement -

German eFuel One моментално гради фабрика во Штајерберг, Долна Саксонија, која треба да започне со работа во 2028 година. Кога ќе достигне полн капацитет, фабриката ќе произведува околу 75 милиони литри годишно. Останува да се види дали индустријата ќе може да го зголеми производството на ниво што би имало значително влијание врз пазарот.

Европската унија, според сите изгледи, би можела повторно да ја разгледа својата забрана за продажба на нови автомобили со мотори со внатрешно согорување, планирана за 2035 година. Со оглед на развојот на eFuel и други обновливи горива, постои зголемен притисок за воведување пофлексибилни регулативи, што би овозможиле употреба на возила со значително пониски емисии од традиционалните бензински и дизел мотори.

- Advertisement -

(BMW)

Сподели!
- Advertisement -