И покрај турбулентната глобална економија, водечките глобални технолошки компании забележаа зајакнување на нивните брендови оваа година. Зајакнувањето е поттикнато од иновациите во вештачката интелигенција, проширувањето на дигиталните екосистеми и обновената доверба на инвеститорите.
Според податоците од Brand Finance, првите 10 највредни брендови помеѓу 2024 и 2025 година вклучуваат шест американски технолошки компании, како и Walmart и кинескиот TikTok.
Десетте најголеми добитници на вредност на брендот заедно додале повеќе од 450 милијарди долари.
Мicrosoft го предводи патот со зголемување од 120,6 милијарди долари, веројатно поттикнато од воведувањето на алатки за вештачка интелигенција како Copilot. Следуваат Google и Apple со приходи од 79,5 милијарди долари и 57,9 милијарди долари, соодветно. Google имаше корист од силниот раст на приходите од рекламирање, додека Apple остана отпорен благодарение на растечкиот екосистем на услуги и производи.
Nvidia е најбрзорастечкиот бренд на листата, со пораст на вредноста од 43,4 милијарди долари – зголемување од 97,5% во однос на 2024 година – бидејќи компанијата ја зацврсти својата доминација во чиповите со вештачка интелигенција и технологијата на центри за податоци.
Во малопродажниот сектор Walmart и Amazon исто така забележаа значителни добивки. Amazon, кој ги опфаќа и технологијата и малопродажбата под својот чадор, забележа раст на вредноста на својот бренд за 47,5 милијарди долари. Вредноста на брендот Walmart се зголеми за 40,3 милијарди долари, проследено со скокот на TikTok од 21,6 милијарди долари, што го истакнува неговото континуирано влијание кај помладата публика.
(Bug.hr)
(фото: Pinterest)


