Мета соработува со големи медиумски куќи за подобрување на вештачките четботови со лиценцирани вести

- Advertisement -

Мета, матичната компанија на Фејсбук, Инстаграм, Вотсап и Месинџер, неодамна постигна значителен напредок во развојот на своите можности за вештачка интелигенција со потпишување мултимилионски комерцијални договори со истакнати новински организации. Овие договори одобруваат содржина од широк спектар на етаблирани новински куќи, вклучувајќи ги „Ју-Ес-Еј Тудеј“, „Си-Ен-Ен“, „Фокс њуз“, „Дејли Колер“, „Вашингтон Егзаминер“, „Пипл Инк.“ и францускиот весник „Ле Монд“. Овој потег претставува значајна промена за Мета, која во претходните години се откажа од финансиско компензирање на издавачите на вести за нивната содржина.

Главната цел на овие договори е да се збогати вештачкиот четбот на Мета со сигурни и навремени вести. Бидејќи вештачката интелигенција станува сè поважна за понудата на платформата, компанијата на Мета вложува голем напор за да се осигури дека нејзините алатки за вештачка интелигенција обезбедуваат точни и ажурирани информации како одговор на барањата на корисниците. Со интегрирање на вести во реално време преку овие партнерства, Мета сака да ја подобри способноста на четботот да дејствува како кредибилен и сигурен извор на информации во рамките на своите социјални мрежи. Вештачкиот четбот на Мета е вграден директно во некои од најпопуларните апликации, вклучувајќи ги Фејсбук, Инстаграм, Вотсап и Месинџер. Оваа интеграција им овозможува на корисниците непречен пристап до напредни интеракции со вештачка интелигенција, користејќи лиценцирана содржина за вести за да одговори на прашања и да обезбеди увиди базирани на докажано новинарство.

Присуството на мејнстрим и конзервативни новински куќи меѓу партнерите ја истакнува пошироката стратегија на Мет за вклучување на различни перспективи во информациите што ги обезбедува неговата вештачка интелигенција. Овој развој доаѓа како дел од континуираната трансформација во политиката за дистрибуција на вести на Мета низ платформите. Иако претходно се залагаше за споделување на новински статии, особено на Фејсбук, Мета сега е фокусирана на промовирање на вирална видео содржина како примарна форма на ангажман. Оваа промена ги одразува променливите преференции на корисниците и континуираните напори на Метаа да даде приоритет на форматите на содржини што предизвикуваат поголема интеракција и ангажман на корисниците. Обновувањето на посветеноста на Мета за соработка со новинските организации преку договор за лиценца укажува на признавање на важноста на авторитативните новински содржини во областа на вештачката интелигенција.

Со склучување партнерства што овозможуваат пристап до врвно новинарство, Мета го позиционира својот вештачки четбот не само како алатка за разговор, туку и како сигурен извор на информации. Оваа иницијатива може да помогне и во справувањето со предизвикот на ширењето лажни вести и потребата од сигурни податоци на платформите што користат вештачка интелигенција. Како заклучок, неодамнешните комерцијални договори на „Метаа“ со големите издавачи на вести означуваат клучна промена во начинот на кој се пристапува до вестите во рамките на нејзиниот екосистем. Користењето лиценцирана содржина за напојување на чет-ботови со вештачка интелигенција претставува иновативна мешавина од технологија и новинарство што би можела да постави нов стандард за новински услуги базирани на вештачка интелигенција. Додека „Мета“ продолжува да ги унапредува своите алатки и стратегии за платформи со вештачка интелигенција, овие соработки со реномирани новински организации веројатно ќе играат клучна улога во обликувањето на иднината на потрошувачката на дигитални вести на социјалните медиуми.

Сподели!
- Advertisement -