На кинескиот Black Friday, Alibaba оствари продажба од 18 милијарда долари за дванаесет часа

- Advertisement -

Оние кои редовно пазарат онлајн преку мрежата на Alibaba, се запознаeни со големите попусти кои компанијата ги има секоја година на 11. ноември. Ова е всушност кинескиот пандан на американскиот Black Friday, кога по повод Денот на самците, Alibaba нуди најразлични промоции и попусти.

Во првите минути откако беше пуштен попустот, беше остварена продажба од неколку милијарда долари, за во првиот час од продажбите вредноста на продадените производи да нарасте на 8,6 милијарда долари.

- Advertisement -

Биле регистрирани околу 256 илјади трансакции во една секунда. Се купуваат најразлични производи, од новогодишни декорации и декорации за домот, козметика, облека до електроника.

Минатата година продажбите на крајот на денот стигнале до сума од 17,7 милијарда долари, а годинава се очекува продажба од 25 милијарда долари.

- Advertisement -

Џозев Цаи, кој е еден од основачите на Alibaba, изјавил за Ројтерс дека ова е одличен настан за кинеската економија.

- Advertisement -

„На овој ден онлајн пазарувањето за луѓето е како забава или спорт.“, додал тој.

Alibaba организираше и целодневен гала настан во Шангај каде освен што се промовираат производи, свое учество имаат и Фарел Вилијамс, тенисерката Марија Шарапова и актерката Никол Кидман.

Сподели!
- Advertisement -