Пивото Корона со загуба од 170 милиони долари по појавата на корона вирусот

- Advertisement -

Компанијата која е сопственик на пивото Корона се соочува со својот најлош квартал во последните 10 години, по појавата на корона вирусот.

Anheuser-Busch In Bev поседува некои од најпознатите светски брендови за пиво, вклучувајќи ги Budweiser, Stella Artois, Beck’s и Corona. Меѓутоа, во последните два месеци откако се рашири корона вирусот во Кина, а потоа и во целиот свет, компанијата претрпе загуба на заработка во земјата од 170 милиони долари (132 милиони фунти), во период кога се очекуваше зголемена продажба заради лунарната Нова година.

- Advertisement -

Раководителите на компанијата сметаат дека падот на продажбата е предизвикан од помалиот број на луѓе кои излегуваат поради страв од вирусот.

Генералниот директор Карлос Брито за CNBC изјави: „Нашиот бизнис се заснова на ноќниот живот и излегување со пријателите. Ние се подготвуваме за скок кога работите ќе се вратат во нормала “.

- Advertisement -

(marketing365.mk)

Сподели!
- Advertisement -