BMW има ново, драстично поинакво лого

- Advertisement -

После Volkswagen, своето лого го менува уште еден германски производител на автомобили. Со секоја нова генерација корисници BMW го менува својот визуелен идентитет. Со таквата модернизација сакаат да се приближат до помладата клиентела која е израсната во дигиталната доба.

Стартио црн прстен од логото е отстранет по прв пат, а новото лого ја симболизира мобилноста во возењето, велат од BMW. Новиот логотип на BMW го задржува истиот облик, но има нов пристап во дизајнот. Средината уште е сино-бела, фонтот е поинаку боликуван, а надворешниот прстен сега има рамен дизајн во бела боја, додека некои други нијанси го пополнуваат остатокот од логото.

- Advertisement -

Освен главното лого, се модернизираат и логоата на M костимите, како и електричните верзии со логотипот „i”. Кај сите нив заеднички е дводимензионалниот пристап, кој според нив, изгледа многу помодерно.

Сподели!
- Advertisement -