- Официјално време на круг од 7:07,55 минути на патеката Нирбургринг-Нордшлајф
- Нов рекорд за електричното Porsche
- Врвна константност: повеќе кругови со времиња до една секунда разлика
Тест возачот на Porsche, Ларс Керн, се надмина себеси на Нирбургринг: возејќи го новиот Taycan, постигнувајќи време на круг од 7:07,55 минути на Нордшлајф. Овој официјален круг време е за неверојатни 26 секунди побрзо отколку што беше на неговото последно рекордно возење, во Taycan Turbo S Sport опремен со Performance пакет уште во август 2022 година.
„Дваесет и шест секунди е половина вечност во мотоспортот. Времето на кругот на Ларс од 7:07,55 минути на Nordschleife е сензационално, ставајќи го Taycan во иста лига со електричните хиперавтомобили“, вели шефот на моделската линија, Кевин Гиек. „И импресивното нешто во врска со тоа е тоа што во неколку круга, Ларс забележа речиси исто време“.
„Притискав колку што можев, но тоа беше навистина сè што можев да направам“, вели Керн. Нирбургринг-Нордшлајф беше на ексклузивно на располагање на искусниот тркач за денот на постигнување на рекордот. Од безбедносни причини, тест автомобилот беше опремен со законски пропишан Roll-cage, заедно со тркачки седишта. Во споредба со рекордот од 2022 година на Taycan Turbo S, времињата беа значително подобри: автомобилот од пред-сериско производство беше добри 25 km/h побрз и се упати кон Schwedenkreuz. За дополнително да се илустрира разликата, со кога Керн ја премина целта во близина на трибината 13 (T13) овој пат, тој само штотуку го минуваше влезот во Нордшлајф, на пат да влезе во делот Антониусбуче, за време на неговото рекордно возење во Taycan Turbo S во 2022 година. Ова предизвика растојание помеѓу новиот Taycan и претходната верзија на Turbo S на повеќе од 1,3 километри – бројка што го илустрира скокот во перформансите постигнати на патеката долга 20,8 километри во германскиот регион Ајфел. Видеото од комплетниот круг ќе биде објавено во средината на март.