Глобалните приходи од рекламирање ќе достигнат трилион долари во 2026 година!

- Advertisement -

и покрај економските предизвици, технолошките нарушувања и зголемената конкуренција во одредени области и сектори, глобалниот сектор за забава и медиуми продолжи да расте во 2023 година. Истражувањето на PwC Global Entertainment & Media Outlook за 2024-2028 година за секторот за забава и медиуми покажа дека вкупните приходи се зголемиле за 5 отсто на 2,8 трилиони долари.

Истражувањето, кое опфаќа 13 сектори во 53 земји и територии, предвидува дека глобалните приходи од забавата и медиумите ќе достигнат 3,4 трилиони долари до 2028 година, со сложена годишна стапка на раст (CAGR) од 3,9 проценти. Имено, приходите од реклами се очекува да достигнат еден трилион долари до 2026 година и се предвидува дека ќе придонесат повеќе од половина (55 проценти) од вкупниот раст на приходите на забавниот и медиумскиот сектор во следните пет години.

Истражувањето, исто така, покажува дека стриминг услугите, кои традиционално зависат од моделите на претплата, се соочуваат со зголемена конкуренција и предизвици во користењето и прифаќањето на потрошувачите. За да го поттикнат растот, тие сега се фокусирани на консолидација, спортови во живо (вклучувајќи големи настани како Летните олимписки игри), спречување на споделувањето лозинки и усвојување модели базирани на реклами.

- Advertisement -

На глобално ниво, САД остануваат најголемиот пазар за рекламирање, со проектиран CAGR од 4,3 проценти до 2028 година. Во 2023 година, САД сочинуваа повеќе од една третина од глобалната потрошувачка. Сепак, другите големи пазари, вклучувајќи ги Кина (7,1 отсто) и Индија (8,3 отсто), и помалку зрелите пазари како Индонезија (8,5 отсто) и Нигерија (10,1 отсто), забележаа побрз раст.

Вернер Балхаус, глобален шеф на услуги во секторот за забава и медиуми, PwC Германија, истакна дека овој сектор продолжува да расте без оглед на ризиците со кои се соочуваат играчите на пазарот.

- Advertisement -

Промените во преференциите на потрошувачите, заедно со неизвесностите поврзани со континуираното влијание на дигиталната трансформација и новите технологии како што е генеративната вештачка интелигенција, предизвикуваат бран на трансформација во деловните модели. За да го обезбедат својот дел од растечките текови на приходи што ги идентификувавме, играчите на пазарот мора повторно да размислат како нивните компании создаваат, испорачуваат и задржуваат вредност. Тоа значи искористување на растот на рекламирањето и во исто време искористување на силниот потенцијал на вештачката интелигенција – вели Балхаус.

Тој додаде дека со оглед на зголемената потрошувачка на виртуелна содржина од страна на потрошувачите, компаниите ќе мора да ја прошират својата понуда на производи и да продолжат да комуницираат со потрошувачите на платформите каде што поминуваат поголем дел од своето време.

До 2028 година, глобалните приходи од рекламирање се очекува да растат со годишна стапка од 6,7 проценти, што е повисоко од другите два главни сегменти од анализираниот сектор за забава и медиуми: поврзување (2,9 проценти) и потрошувачи (2,2 проценти). Во меѓувреме, до 2026 година, приходите од рекламирање се предвидува да достигнат 1 трилион американски долари, а приходите во 2028 година се очекува да се удвојат од 2020 година. Врз основа на трите анализирани големи сегменти од забавниот и медиумскиот сектор, се предвидува дека во следните пет години рекламирањето ќе учествува со 55 отсто од вкупниот раст на забавниот и медиумскиот сектор.

- Advertisement -

Интернет огласувањето е најголемата и една од најбрзо растечките компоненти на рекламниот сектор. Порасна за 10,1 отсто во 2023 година, генерирајќи 52,5 милијарди долари нови приходи и се очекува да продолжи да расте со годишна стапка од 9,5 отсто до 2028 година, кога ќе учествува со 77,1 отсто од вкупните трошоци за реклами.

Употребата на стриминг услуги и нивното прифаќање од страна на потрошувачите растат, иако со побавно темпо отколку во последниве години, бидејќи давателите на услуги се соочуваат со зголемена конкуренција и предизвици во убедувањето на потрошувачите да платат повеќе за дигитални стоки и услуги. Глобалните претплати за видео услуги преку медиуми, комуникација и информации и други услуги директно понудени и достапни за гледачите преку отворениот интернет ќе пораснат на 2,1 милијарди во 2028 година од 1,6 милијарди во 2023 година, што претставува CAGR од 5 проценти. Глобалниот просечен приход по претплата за видео OTT се очекува да се зголеми благо, од 65,21 долари во 2023 година на 67,66 долари во 2028 година.

Поради овој ефект на стагнација, водечките стриминг сервиси се принудени да ги преобликуваат своите деловни модели и да бараат нови извори на приходи надвор од претплатите.

Извор – seebiz.eu

Фото – Algorithmic Global

Сподели!
- Advertisement -