TikTok лансираше онлајн продавница

- Advertisement -


Во првиот чекор кон проширување на европскиот пазар, социјалната мрежа TikTok лансираше услуга за купување во апликација во Шпанија и во Ирска. Така, TikTok ја лансираше TikTok Shop, овозможувајќи им на корисниците да купуваат директно преку социјалната мрежа.

„Оваа услуга ќе им овозможи на корисниците да купуваат производи и да комуницираат со компаниите и креаторите во реално време“, се вели во соопштението на компанијата и се истакнува дека опцијата за продажба на производи е достапна само за компании со седиште во Шпанија и во Ирска.

- Advertisement -

Функцијата за купување во апликацијата официјално беше имплементирана во Шпанија, со производи кои се претставени во дигиталните продавници, вклучувајќи електрични фрители и додатоци за здравје, со цени кои се движат од 3 евра (3,16 долари) до 60 евра, според списокот што го сподели TikTok со креаторите и прегледано од Блумберг.

Според достапните податоци на компанијата, TikTok во Шпанија го користат 20 милиони луѓе месечно.

- Advertisement -

Компанијата тврди дека работи со доверливи платформи за плаќање од трети страни за да овозможи безбедни трансакции. Се вели дека TikTok ќе ги воведе и своите шопинг услуги во Франција, Германија и во Италија.

Услугата се покажа како еден од најбрзорастечките сектори на кинескиот сопственик на TikTok, ByteDance Ltd, а проширувањето на европскиот пазар се смета за обид да се најдат алтернативни пазари, откако на компанијата и се закани забрана од САД, освен ако кинеската ByteDance го продаде својот удел.

- Advertisement -

(Bizlife)

(фото: Flickr)

Сподели!
- Advertisement -