Купувачите на Икеа можат да очекуваат намалување на цените до 50% во многу од рестораните на компанијата низ целиот свет, бидејќи шведскиот малопродажен гигант се стреми да привлече потрошувачи кои се свесни за трошоците.
Како што пренесува порталот Seebiz.eu, намалувањата на цените ќе бидат привремена мерка за да им помогнат на потрошувачите да „ги исцрпат своите буџети“ во време на зголемена економска неизвесност и висок притисок врз трошоците за живот, соопшти компанијата, без да прецизира кога ќе стапат на сила намалувањата. Трговецот на мало со производи за домаќинство и мебел изјави дека ќе понуди и бесплатни оброци за деца.
„Довербата на потрошувачите е намалена. Луѓето ги држат парите што ги имаат во џебовите или во своите заштеди“, изјави Толга Онџу, главен оперативен директор на Икеа Ритеил, за Емили Тан од CNBC во среда.
Трговецот на мало со мебел со рамни пакувања ги намали големопродажните цени за просечно 15% минатата година, дозволувајќи им на трговците на мало да ги намалат цените за потрошувачите.
Напорите за зголемување на достапноста ја чинеа компанијата 2,1 милијарди евра минатата година, според Онџу, дури и кога пониските цени доведоа до пад на приходите од околу 9% и пад на малопродажбата од 5,3%.
Икеа, исто така, планира да отвори 58 нови продавници низ целиот свет во текот на фискалната 2025 година, која завршува во август, со првата продавница во Сеул – петтата во Јужна Кореја – отворена од април.
Со толку драстично намалување на цените, Икеа се спротивставува на трендот, бидејќи голем број западни малопродажни брендови предупредија на зголемување на цените, пренесувајќи дел од повисоките трошоци за увоз од САД на потрошувачите.
Малопродажните гиганти како Волмарт, Таргет, Костко и Најк изјавија во своите последни квартални извештаи за заработка дека веќе ги зголемиле цените или планираат да го сторат тоа во наредните недели.