За Black Friday во САД потрошени девет милијарди долари

- Advertisement -


Интернет-шопингот во САД на Black Friday достигна ниво од девет милијарди долари, имајќи предвид дека потрошувачите во САД за време на пандемијата Ковид-19 се свртеa кон купување преку интернет.

За разлика од претходните години, кога Американците неколку часа по Денот на благодарноста ги преплавуваа продавниците, оваа година тие одлучија да купуваат преку компјутер и телефон, со цел да ги искористат распродажбите и попустите.

- Advertisement -

За време на Black Friday американските потрошувачи трошеле 6,3 милиони долари во минута купувајќи преку интернет, или во просек 27,5 долари по лице, покажуваат податоците на Adobe Analytics, пренесува Анадолија.

Потрошувачката за паметни телефони се зголемила за 25,3 проценти од минатата година на 3,6 милијарди долари, бидејќи паметните телефони сочинуваат 40 проценти од вкупната е -трговија.

- Advertisement -

Потрошувачката за Black Friday годинава се зголемила за 21,6 проценти во споредба со минатата година, пренесува Ал Џезира.

Според Adobe Analytics, и покрај записите, овогодинашниот Black Friday стана втор по големина ден на трошење преку интернет во историјата на САД, зад Cyber Monday, минатата година.

- Advertisement -

За време на Денот на благодарноста, трошењето преку интернет се зголемиlo за 21,4 проценти, на рекордни 5,1 милијарда УСД.

(Denar.mk)

(фото: Needpix)

Сподели!
- Advertisement -