Се воведува ознака „Напишано од човек“

- Advertisement -

Во ера кога авторите ги тужат компаниите со вештачка интелигенција за наводна кражба на нивната интелектуална сопственост, големите весници и издавачки куќи го прават истото, а како што содржината што ја создава вештачката интелигенција станува поубедливо реална, авторите се обидуваат да направат нешто поинаку.

Организацијата, за која се вели дека е најстарата професионална организација за писатели во САД, ќе понуди нов сертификат за кориците на книгите објавени од нејзините 15.000 членови, известува Marketplace, и на неа ќе пишува „Напишано од човек“ („Human Authored“).

- Advertisement -

Етикетата ќе биде приближно со иста големина како и налепниците за книги што означуваат книжевни награди или ќе бидат избрани за клуб на книги за славни личности, објаснува Marketplace. Веб-страницата го цитира Даглас Престон, најпродаваниот романсиер, писател на книги и член на Советот на еснафот на автори, кој го нуди следното објаснување. Целта не е само да се спречат измами, туку и да „не да дозволиме машините да нè оставаат настрана и да се преправаат дека ни раскажуваат приказни, кога тоа е само книжевна повраќаница“.

„Human Authored“ е паметен потег, ако размислиме добро. Тоа е обратно од етикетите „Направено од вештачка интелигенција“, за кои фигурите од технолошката индустрија мислат дека треба да бидат исфрлени од генеративен систем за вештачка интелигенција.

- Advertisement -

Понатаму, етикетата „Human Authored“ е јасна маркетинг стратегија, како и одбрана на луѓето против низа технолошки иновации кои носат широки промени. Од еснафот на авторите сугерираат дека етикетата може да биде најважна на пазарите како Kindle, каде што ќе видите многу книги генерирани со вештачка интелигенција, кои имаат тенденција да бидат полни со заговори со низок квалитет и се малку чудни. Размислувајќи однапред, ова може да значи дека етикетата може да биде од корист за помалите издавачи и помалку познати автори, кои сметаат дека нивната работа се натпреварува за простор на преполниот дигитален пазар.

Без разлика што мислиме за разликата меѓу човечкото и машинското, и двете контроверзии се потсетник дека треба да внимавате како вашата компанија вклучува слики, текст или други содржини создадени со вештачка интелигенција во вашиот промотивен материјал или дури и производи. Сите тие прашања лебдат во непроверени води, со многу потенцијални правни компликации под површината.

- Advertisement -

(Inc.com)

(фото: Flickr)

Сподели!
- Advertisement -