6.7 C
Skopje
недела, декември 8, 2019

Lego влегува во партнерство со кинескиот интернет гигант Tencent

Kabtel desktop

Данскиот произведувач на играчки Lego објави во понеделникот дека склучува соработка со кинескиот интернет гигант Tencent Holdings поради развој на интернет игра и потенцијални социјални мрежи наменет за деца во Кина, известува Poslovni Dnevnik

Приходите на Lego се намалија во последниве години, додека пак кинескиот пазар е во раст. За удел во пазарот за играчки во Азија вреден 31 милијарда долари се натпреваруваат со Mattel, производителот на Barbie, и Hasbrom, компанијата позади брендот My Little Pony.

Lego има околу 3% удел во кинескиот пазар, Mattel околу 2%, а Hasbrom околу 1%, покажуваат податоците на Euromonitor International. Во 2016 година, Lego отвори фабрика во Џиашинг која треба да произведува од 70-80% од производите наменети за азискиот пазар.

Најавија дека партнерството со Tencent ќе резултира со креирање на сигурно интернет опкружување кое ќе вклучува содржини, платформи и искуства направени посебно за деца.

„Сведоци сме дека повеќе и повеќе кинески деца влегуваат во интеракција со светот по дигитален пат, а ова партнерство ќе им овозможи сигурна и фантастична дигитална содржина кои ќе ги надополни нивните потреби со учење, развој и забава.“, наведува во соопштението раководителот на кинескиот огранок на Lego, Јако Краг.

Партнерството вклучува развој на Lego видео зона за деца на видео платформата на Tencent и развој и одржување на игрите со Lego брендот и лиценцата. Пазарната вредност на Tencent изнесува 537 милиони долари и е меѓу најголемите компании во Азија.

Сподели!
  •  
  •  

НАЈПОПУЛАРНИ

Сподели!
  •  
  •