Linkedin воведува игри за подобро поврзување на луѓето

- Advertisement -

Платформата во сопственост на latforma u vlasništvu Mijkrosoft, која е најпозната по професионалното вмрежување и споделување вести, презема страница од Њујорк Тајмс и додава три бесплатни игри кои наведуваат на размислување за д ја искористи популарноста на загатките кои ги решаваат луѓето.

Меѓутоа, LinkedIn Дав свој обрт на игрите: резултатите се направени за луѓето да ги споделуваат со своите колективи, со студенти и колеги во конкурентски компании со ц л да се создаде пријателство меѓу конекции теми можеби да се поттикнат нови разговори и нови конекции.

- Advertisement -

Луѓето поретко споделуваат написи за д даваат совети на луѓето, а почесто затоа што се обидуваат да изградат смислени односи, вели Даниел Рот, главен уредник на LinkedIn.

Игрите се достапни за корисниците ширум светот. Трите игри се направени за да се решат з помалку од пет минути и секојдневно се освежуваат.

- Advertisement -

Првата игра е Pinpoint,која е игра на асоцијации. Втората игра е логичка игра со тајмер, а се вика Queens. Третата игра е тривијални игра наречена Сrossclimb, која LinkedIn ја опишува како комбинација од крстозбор и редови зборови.

(Bizlife)

- Advertisement -

(фото: )

Сподели!
- Advertisement -