Американската компанија за развој на вештачката интелигенција OpenAI склучи ново партнерство со водечкиот медиумски конгломерат Condé Nast. Оваа соработка означува значајна пресвртница во еволуцијата на медиумите управувани од вештачката интелигенција, поставувајќи основа за трансформативно влијание врз иднината на издаваштвото.
Напредните производи на OpenAI, вклучувајќи ги ChatGPT и SearchGPT, отсега ќе се обучуваат и ќе пласираат врвни содржина од ценетите медиумски брендови како Vogue, The New Yorker, Condé Nast Traveler, GQ, Architectural Digest, Vanity Fair, Wired и Bon Appétit. Оваа интеграција означува нова страница во откривањето и испораката на вести преку платформи базирани на вештачка интелигенција.
Партнерството има за цел да го направи пронаоѓањето информации побрзо и поинтуитивно, при што SearchGPT ќе нуди директни врски до соодветни вести. Ова им овозможува на корисниците да нурнат подлабоко во содржината директно од изворите, поттикнувајќи побогато и подобро информирано корисничко искуство.
„Како што сите знаеме, генеративната вештачка интелигенција брзо ги менува начините на кои публиката открива информации. Од клучно значење е да ја пресретнеме публиката таму каде што е, да ги прифатиме новите технологии и истовремено да обезбедиме соодветна атрибуција и компензација за користењето на нашата интелектуална сопственост. Ова е токму она што го најдовме со OpenAI“ – објаснува генералниот извршен директор на Condé Nast, Роџер Линч, додавајќи: „Во текот на последната деценија, вестите и дигиталните медиуми се соочија со големи предизвици бидејќи многу технолошки компании ја намалија способноста на издавачите да монетизираат содржина, неодамна со традиционално пребарување. Нашето партнерство со OpenAI почнува да надополнува дел од тие приходи, овозможувајќи ни да продолжиме да го штитиме и инвестираме во нашето новинарство и креативни потфати.“
(Maркетинг 365)
Фото –